Od 18 listopada T-Mobile wprowadza do swojej oferty nową usługę „Na wszelki wypadek”, która pozwala abonentom T-Mobile na przystąpienie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Jest to kolejna propozycja, po usłudze „Bezpieczne urządzenie”, dzięki której można ograniczyć wpływ nieprzewidzianych zdarzeń w codziennym życiu.

Usługa „Na wszelki wypadek” została przygotowana przez T-Mobile we współpracy z renomowanym partnerem firmą Cardif Assurances Risques Divers Oddział w Polsce S.A., która prowadzi działalność na polskim rynku ubezpieczeniowym od 2001 roku. Usługa przewiduje dla abonentów T-Mobile pewną i nieprzerwaną ochronę ubezpieczeniową przez 24 godziny na dobę na całym świecie.

Abonenci T-Mobile będą mieli do wyboru jeden z trzech wariantów ubezpieczenia różniących się wysokością miesięcznej składki oraz wartością gwarantowanych świadczeń. Oferowane przez T-Mobile ubezpieczenie może stanowić zabezpieczenie finansowe w przypadku zajścia nieszczęśliwych wydarzeń losowych i przewiduje relatywnie wysokie świadczenie, nawet do 150 000 złotych. Miesięczne opłaty za ubezpieczenie rozpoczynają się już od 12,50 zł miesięcznie. Płatność za ubezpieczenie będzie uwzględniona na fakturze za usługi telekomunikacyjne, którą abonent otrzymuje od T-Mobile.

Usługa „Na wszelki wypadek” będzie dostępna dla wszystkich abonentów T-Mobile, którzy spełnią wymagania określone w Regulaminie Usługi oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Przystąpienie do ubezpieczenia jest bardzo proste i następuje w trakcie rozmowy telefonicznej, bez potrzeby wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności, badań lekarskich oraz zaświadczeń zdrowotnych.

Więcej informacji o zakresie oferowanych świadczeń w ramach usługi „Na wszelki wypadek” jest dostępnych na stronie www.t-mobile.pl.