T-Mobile po raz drugi z nagrodą „Złoty Listek CSR”

10.06.2021MILENA TKACZYK

T-Mobile swoje zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej realizuje w ramach spójnej strategii CR, która ma bezpośredni związek ze strategią biznesową firmy. Opiera się ona na trzech filarach: odpowiedzialności społecznej, ekologicznej oraz cyfrowej. Na wysoką pozycję w rankingu bez wątpienia wpłynęły liczne projekty realizowane przez firmę w ubiegłym roku, m.in. proekologiczna inicjatywa WE CARE i nowe cele klimatyczne czy projekt edukacyjny B.Net, a także kompleksowe działania zapewniające wsparcie podczas pandemii koronawirusa.

 

W T-Mobile od wielu lat pracujemy nad tym, aby nasze działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu były kompletne i odpowiadały aktualnym potrzebom społecznym. Bardzo cieszy nas, że udaje się nam zachowywać najwyższy poziom realizowanych działań, który pozwolił nam uzyskać ponownie doskonały rezultat w konkursie. To oczywiście nie oznacza, że nie chcemy stale dokonywać postępów. Każdy rok to refleksja nad tym, co możemy zrobić więcej: dla społeczeństwa, dla pracowników, dla środowiska. Ostatni rok to bez wątpienia zaktywizowanie działań z zakresu wspierania różnorodności, inicjatywy społeczne związane z pandemią COVID-19 oraz wprowadzenie kolejnych działań proekologicznych. Złoto Listek CSR to dla nas ogromna nobilitacja, ale także ważne zobowiązanie na przyszłość powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Listki CSR przyznawane są corocznie przez redakcję tygodnika „Polityka”, we współpracy z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Działania firm oceniane są na podstawie szczegółowej ankiety wypełnianej przez organizację, która obejmuje szerokie spektrum raportowanych obszarów. Są to kwestie takie jak ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach. Do tegorocznej edycji zgłosiły się 124 firmy, które zdecydowały się na wypełnienie konkursowej ankiety. Złotym Listkiem zostało nagrodzonych zaledwie 15 firm, Srebrnym – 24, a Białym 46 polskich przedsiębiorstw.

Poznaliśmy wyniki prestiżowego konkursu „Listki CSR” skierowanego do firm wspierających zaangażowanie społeczne oraz zrównoważony rozwój. W plebiscycie, organizowanym przez tygodnik „Polityka” we współpracy z Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, firma T-Mobile Polska drugi rok z rzędu otrzymała najwyższe, złote, wyróżnienie za realizację swojej strategii CSR.

Inne artykuły

25.03.2024Mateusz Marciniak

Poczuj wiosnę z Magenta Moments w T-Mobile!

W powietrzu czuć już zbliżającą się wiosnę, przyroda powoli budzi się do życia, a my mamy coraz więcej energii. W T-Mobile też coś mamy - coraz więcej atrakcyjnych ofert i bonusów w ramach Programu Magenta Moments, abyście mogli...
Czytaj więcej
24.03.2024Adrianna Maron

Innowacyjna bojka analityczna T-Mobile zbada stan Wisły w Krakowie

T-Mobile kontynuuje misję wprowadzania innowacyjnych rozwiązań IoT, mających na celu ochronę środowiska i poprawę jakości życia mieszkańców. W odpowiedzi na potrzeby lokalnej społeczności oraz we współpracy ze Stowarzyszeniem...
Czytaj więcej
22.03.2024Barbara Rożyńska

T-Mobile ponownie w(y)łącza się w „Godzinę dla Ziemi”

T-Mobile dba o dobry klimat i już od ponad dekady angażuje się w obchody globalnej inicjatywy „Godzina dla Ziemi”. Już w najbliższą sobotę, 23 marca, światła w siedzibie głównej operatora oraz charakterystyczne magentowe...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.