Wojciech Strzałkowski17.02.2017

W T‑Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T‑Mobile dla Firm

T‑Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. Znany aktor i współwłaściciel Warszawskiej Szkoły Filmowej, śpiewająco opowiada o wysokiej jakości obsługi firm w T‑Mobile. Spot reklamowy utrzymany jest w lubianym przez klientów formacie muzycznym do melodii „Don’t worry, be happy”.

Wysoki standard obsługi firm w T‑Mobile to jeden z filarów, na którym operator buduje swoją przewagę konkurencyjną. Właściciele firm oczekują, że operator zajmie się ich sprawami w sposób solidny i rzetelny. W T‑Mobile, zgodnie z przesłaniem spotu, wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę, a ponad 9 na 10 z nich załatwionych jest od ręki w czasie jednej rozmowy telefonicznej. W pozostałych przypadkach operator wraca z rozwiązaniem niezwłocznie, tak aby przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu.

  • W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwiamy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wynik z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych firm aż 99% spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego.

    – mówi Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu B2B T‑Mobile Polska

    Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów.

Najnowsza, ogólnopolska kampania operatora skierowana do przedsiębiorców startuje 18 lutego. W spocie znany aktor i przedsiębiorca Bogusław Linda przedstawia korzyści związane z najlepszą obsługą dostępną w standardzie dla przedsiębiorców w T‑Mobile. Zgodnie z zasadą - W T‑Mobile dla Firm wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę.

Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska