Piotr Żaczko23.10.2018

Już 150 000 użytkowników z nową aplikacją „Mój T‑Mobile”.

Nowa aplikacja do obsługi konta abonenckiego - „Mój T‑Mobile” cieszy się coraz większą popularnością, ponieważ pozwala w łatwy sposób zarządzać usługami i numerami w T‑Mobile oraz wprowadza oczekiwane przez klientów nowości. Wygodę i łatwy dostęp do potrzebnych opcji docenia coraz większa grupa klientów – już 150 000 z nich ma zainstalowaną aplikację w swoim smartfonie.

Począwszy od 22 października br. T‑Mobile kolejnym grupom klientów udostępnia nową wersję oficjalnej aplikacji do zarządzania kontem abonenckim - „Mój T‑Mobile”. Dzięki nowej aplikacji klienci otrzymają właściwie wszystkie dane dotyczących posiadanych usług i ofert, płatności itp. bez konieczności połączenia z biurem obsługi. Wszystkie informacje otrzymują więc szybciej i wygodniej!

Nowy „Mój T‑Mobile” oferuje możliwość zarządzania większością usług i pakietów dodatkowych (np. roamingu). Pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy), oraz dokonywanie płatności właściwie jednym kliknięciem dzięki możliwości płatności online lub z pomocą karty kredytowej.

Użytkownicy mają także w nowej aplikacji możliwość podłączenia innych posiadanych przez siebie numerów, także pre-paidowych oraz łatwe zarządzanie nimi dzięki funkcji nadawania nazw. Numery na kartę można doładowywać od teraz z pomocą karty kredytowej.

Poza nowościami funkcjonalnymi, aplikacja zmieniła się pod względem estetycznym i user experience.  Ponieważ zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje znacznie większą stabilność i szybkość działania.

Nowa wersja „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla klientów abonamentowych oraz T‑Mobile na Kartę. W tej chwili jest dostępna dla około 20% użytkowników, do końca października, będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android.  

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska