Piotr Żaczko27.11.2018

Nowa aplikacja mobilna „Mój T‑Mobile” oficjalnie dostępna dla wszystkich klientów

Szybka, funkcjonalna i stabilna aplikacja mobilna to dziś must have  dla wielu klientów. Dlatego projektowanie nowego „Mojego T‑Mobile’a” zaczęliśmy od zera: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Dzięki udostępnieniu wersji beta miało ją okazję przetestować wielu klientów. Otrzymaliśmy mnóstwo szczerych, bardzo dla nas cennych opinii i spostrzeżeń. Nie zawsze były dla nas powodem do radości, ale dzięki temu jesteśmy w stanie mocno dopracować całość. Dziś z przyjemnością oddajemy „Mój T‑Mobile”, już w wersji produkcyjnej, w ręce wszystkich użytkowników. Tak systemu Android, jak i – uwaga – iOS (!!!)  

Intuicyjność i szybkość działania to najbardziej pożądane cechy w aplikacjach. Dlatego „Mój T‑Mobile” stworzyliśmy tak, aby dawał naszym klientom to, co dziś cenimy najbardziej – czyli oszczędność czasu i sprawny dostęp do informacji. Trochę dla zabawy, a trochę dla zobrazowania jakie oszczędności mamy na myśli, porównaliśmy czasy potrzebne do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw do czasu, który załatwienie tych samych spraw zajmuje w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Co się okazało:

- można sprawdzić status wybranych pakietów i usług 27 razy szybciej, niż przez infolinię,

- 30 razy szybciej przejrzymy faktury i sprawdzimy saldo konta,

- paczkę roamingową aktywujemy 12 szybciej niż telefonicznie.

Wszystko to zaledwie kilkoma kliknięciami – w podróży, na biwaku, kinie, czy gdziekolwiek akurat się jest.

Aplikację „Mój T‑Mobile” rozbudowaliśmy o niedostępne dotychczas funkcje. To, m.in.: jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom czy automatycznych płatności z pomocą karty kredytowej. Aplikacja pozwoli tez zachować stałą kontrolę nad swoimi usługami, dając wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy czy możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, np. roamingu.

Poza nowościami funkcjonalnymi, przeprojektowaliśmy aplikację pod względem estetycznym i użytkowym. Poprawiliśmy stabilność, zmieniła się również szata graficzna oraz interfejs. To jednak nie koniec zmian. Cały czas pracujemy nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay oraz wiele innych. Te funkcje pojawią się już w najbliższym czasie.

Nowa wersja aplikacji mobilnej „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, MIX oraz T‑Mobile na Kartę. Wystarczy ją pobrać ze sklepu Google Pay lub AppStore, do czego serdecznie zachęcamy!

 

Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.tmobile.miboa&hl=pl

iOS

https://itunes.apple.com/pl/app/m%C3%B3j-t-mobile/id495153613?l=pl&mt=8

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska