Milena Tkaczyk27.12.2019

Rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile

Nie znalazłeś pod choinką wyczekiwanego podarunku? Nic straconego! Z T‑Mobile możesz sprawić sobie prezent, który jeszcze długo będzie wywoływał uśmiech na twojej twarzy. Właśnie rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile i towarzysząca jej kampania „Śmieszne ceny”. Dzięki promocji nabędziesz smartfony wiodących producentów i tablety z internetem mobilnym w bardzo korzystnych cenach.

 Samsung Galaxy A40 w promocji Śmieszne Ceny.jpg

W ramach wyprzedaży dostępne są m.in. smartfony Samsung Galaxy A40 za 1 zł w abonamencie 79 zł miesięcznie i Huawei P30 lite za 1 zł w abonamencie 89 zł / mies. W każdej z powyższych ofert użytkownik otrzymuje nielimitowane usługi telekomunikacyjne, a także gigapaczkę internetu. Do zestawu z telefonem Huawei jest to 15 GB, natomiast w ofercie ze smartfonem Samsung dostaniemy aż 30 GB internetu.

 Huawei P30 Lite w promocji Śmieszne Ceny.jpg

W promocyjnych ofertach abonamentowych znajdziemy też wiele innych modeli smartfonów przecenionych na złotówkę.

Okazje cenowe są również dostępne w ofercie MIX. Już za złotówkę można kupić smartfon Nokia 5.1 Plus w zobowiązaniu miesięcznym za 50 zł. W promocji MIX 30 dostępna jest także Motorola Moto G7 Play.

Nokia 5.1 Plus w promocji Śmieszne Ceny.jpg

Atrakcyjne ceny tabletów

Poświąteczna promocja to jednak nie tylko smartfony. W atrakcyjnych cenach T‑Mobile oferuje również zestawy zawierające usługę najszybszego w Polsce internetu mobilnego wraz z tabletami od czołowych producentów. Wśród nich znajduje się tablet Lenovo TAB E10, którego cena zostanie obniżona z 299 zł do 99 zł. Tablet Huawei MediaPad T5 10 z mocnym procesorem został przeceniony na 1 zł (z 99 zł). W ofercie z dostępem do sieci za 69 zł miesięcznie można kupić również lekki i wydajny laptop Acer Aspire 1 Z mobilnym routerem Alcatel Link Zone Cat7 – a to wszystko za symboliczną złotówkę.

 

W ramach kampanii, której motywem są zabawnie zaprojektowane niskie ceny, zostały przygotowane dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne.

 

 

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio, Internecie, nośnikach OOH, a także w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

 

Promocja „Śmieszne ceny” potrwa do końca stycznia. Wszystkie produkty objęte nowymi cenami oraz szczegóły promocji można znaleźć na tej stronie.

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska