Piotr Żaczko08.11.2018

Spełniaj marzenia z najlepszą siecią i spraw najbliższym świąteczne podarunki w T‑Mobile

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny! Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji! T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak zawsze będziemy dzwonić z zakupowymi instrukcjami, będziemy podpytywać o wymarzone podarunki, wreszcie życzyć sobie wszystkiego dobrego. To także okres w którym mówimy najbliższym te najważniejsze rzeczy. Czasem właśnie one są najbardziej wartościowym prezentem. Na takim przekazie oparta jest najnowsza, świąteczna kampania reklamowa T‑Mobile, która startuje już w piątek, 9. Listopada 2018.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty reklamowe, z których najdłuższy, 60 sekundowy, opowiada wzruszającą historię o wadze i potędze słów. Dzięki nim spełnia się niejedno świąteczne marzenie, dlatego warto zadbać by być dobrze słyszanym. Wizerunkowy klip można będzie zobaczyć w telewizji już od piątkowego poranku, my przedpremierowo prezentujemy go poniżej

Xmass_wizerunek.JPG

Samsung Galaxy S8 tańszy o blisko 900 zł

Wraz ze świąteczną odsłoną kampanii wizerunkowej T‑Mobile, Operator przedstawia najnowsze propozycje przygotowane z myślą o prezentach pod choinkę dla każdego. W wielkim worku z prezentami każdy znajdzie coś dla siebie.

Dla najbardziej wymagających użytkowników T‑Mobile przygotował popularne oferty T‑Mobile – Bez Limitu wraz z eleganckim Samsungiem Galaxy S8 w najlepszej ofercie na rynku, bo już za 1 zł (w Abonamencie w wysokości 130 zł) lub z całkowitą nowością w portfolio T‑Mobile, czyli Samsungiem Galaxy A7 z potrójnym aparatem, również za 1 zł (w ofercie za 100 zł miesięcznie).

Przenieś numer do najlepszej sieci i korzystaj z rabatu rodzinnego!

Dla tych, którzy chcą zamienić swój dotychczasowy internet na nielimitowany, oparty o najlepszą sieć, T‑Mobile proponuje oparty o ofertę rodzinną zestaw: Internet Domowy ( w jednej z dwóch opcji cenowych do wyboru) z designerskim routerem LTE Huawei B529 i ofertę T‑Mobile - Bez Limitu ze smartfonem Huawei Mate 20 lite, który dostępny będzie już za 1 zł w ofercie za 80 zł miesięcznie dla Klientów przenoszących numer z innej sieci.

Także dla użytkowników systemu MIX przygotowana została świąteczna propozycja. Najnowszy Samsung J4+ z 6-calowym ekranem Infinity HD+, funkcją „face unlock”, dźwiękiem Dolby Atmos i bardzo dobrym aparatem fotograficznym jest dostępny już za 1 zł w propozycji MIX 40. Miesięczne zobowiązanie w wysokości 40 zł obejmuje nielimitowane połączenia w sieci, po 300 minut poza sieć i na numery stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy oraz 4 GB danych. Umowa podpisywana jest na 36 doładowań.

 T-Mobile_super_cena_na_swieta.jpg

Z oferty świątecznej można skorzystać już od piątku 9.11.2018, by – nie odkładając zakupów na ostatnią chwilę – zapewnić najbliższym najlepszy podarunek na święta i uniknąć stania w kolejkach.

Również Użytkownicy oferty na kartę nie pozostaną bez mikołajkowej niespodzianki. Już od 20 listopada ci, którzy zdecydują się wybrać pakiet z nielimitowanymi usługami i Supernetem Video (w cenie 30 zł za 30 dni) będą mogli odebrać w Sklepach T‑Mobile  ciekawy gadżet – projektor do smartfonu.

 tmobile_naswieta.png

Spełniaj swoje marzenia z najlepszą siecią – szeroka kampania reklamowa

Wizerunkowy świąteczny spot telewizyjny wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa – w TV, radio, kinie i internecie. Zaplanowane zostały bogate działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska