Piotr Żaczko13.10.2016

T‑Mobile prezentuje: Netflix - już dostępny w ofercie Supernet.

Od soboty, 15 października br., T‑Mobile zaoferuje swoim klientom dostęp do Netflixa - największej na świecie platformy VOD. Tego dnia wystartuje także dedykowana kampania reklamowa anonsująca najnowszą propozycję.

T‑Mobile Polska jest pierwszym operatorem mobilnym w Polsce, który podpisał umowę z wiodącym na świecie internetowym serwisem video – Netflixem. W ramach aktualnej odsłony tej współpracy już od soboty pierwsi klienci oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości serwisu. Docelowo natomiast T‑Mobile zaoferuje integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. W ten sposób także osoby nieposiadające karty kredytowej będą mogły dołączyć do ponadstumilionowej widowni takich hitów jak „Narcos”, „House of Cards”, „Stranger Things”, czy „Daredevil”.

  • „Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie
    w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem”

    – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C

Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T‑Mobile, będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3: otrzymają bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie. Te same warunki przewidziane są dla aktualnych klientów T‑Mobile (możliwa będzie zmiana oferty bez wydłużania okresu obowiązywania umowy).

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co Operator umożliwi z początkiem lutego 2017. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T‑Mobile

  • Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozpoczęciem współpracy z T‑Mobile

    - powiedział Chris Whiteley, VP Business Development EMEA w Netflix.

    "Dzięki niej, klienci T‑Mobile będą mogli w bardzo łatwy sposób korzystać z docenionych przez krytyków produkcji z serii Netflix Original i czerpać rozrywkę z telewizji oglądanej w zupełnie nowy sposób"

    –  dodał Whiteley. 

 

Użytkownicy serwisu mogą bez ograniczeń korzystać z dostępu do ogromnej liczby hollywoodzkich hitów, popularnych seriali, filmów polskich, filmów dokumentalnych
i niezależnych, stand-upów i programów dla dzieci. Obecnie już ponad 80% materiałów ma polskie napisy, lektora albo obie opcje tłumaczenia.

Równolegle z uruchomieniem usługi dla klientów, T‑Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Filmy przedstawiają codzienne sytuacje, w których, dzięki mobilnemu dostępowi do Netflixa, nuda nam nie zagrozi bo do naszych ulubionych seriali mamy dostęp
w dowolnym miejscu i czasie.

Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T‑Mobile zaprosił influencerów:

Michała Baryzę – modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce

Zuzę Kołodzieczyk – modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model

Łukasza (Yoczooka) Walaszka – nastoletniego youtubera

Pierwszy ze spotów, którego akcja rozgrywa się na przystanku autobusowym obejrzeć można tutaj:

 

Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz social mediach.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w Internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

 

Dodatkowe informacje na temat usługi:

www.t-mobile.pl/pl/netflix

 

Rejestracji w usłudze dokonać należy na stronie:

www.t-mobile.pl/pl/netflix

Oba serwisy będą aktywne od dnia aktywacji usługi, czyli od 15 października.

PODZIEL SIĘ

TAGI

Polski English
T-Mobile Polska