Piotr Żaczko08.06.2018

T‑Mobile zakończył projekt rozbudowy sieci sprzedaży

W ciągu ostatniego roku T‑Mobile intensywnie rozbudowywał swoją sieć sprzedaży. W efekcie tego sieć placówek własnych Operatora powiększyła się o 110 punktów i liczy ich aktualnie blisko 660.

Rozbudowa i modernizacja sieci sprzedaży to dla T‑Mobile jedna z kluczowych inicjatyw w strategicznym projekcie koncentracji na zwiększaniu satysfakcji klienta. Do nowych placówek T‑Mobile zatrudnił i przeszkolił prawie 300 nowych pracowników. Oficjalne zakończenie projektu miało miejsce dziś, w nowym sklepie w budynku CEDET, przy ul. Kruczej w Warszawie. Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali: Prezes Andreas Maierhofer, Frederric Perron, szef rynku prywatnego oraz pierwszy klient usług na kartę w T‑Mobile – Pan Piotr Dobkowski:

Rozmawialiśmy ostatnio podsumowując ten projekt, że jesteśmy w zdecydowanej krajowej czołówce gdy wziąć pod uwagę szybkość rozwoju sieci sprzedaży. Ktoś nawet pokusił się o wyliczenie, że właściwie co drugi dzień otwieraliśmy jakiś sklep. Nie widziałem takiego tempa i sprawności nigdy wcześniej 
- mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.

„Jestem także niesamowicie dumny że zachowujemy przy tym wysoką jakość – w badaniach satysfakcji z obsługi w sklepach aż 7 na 10 klientów ocenia ją na 10 w dziesięciostopniowej skali” dodaje.

Rozbudowa sieci przynosi już wymierne efekty biznesowe. W nowych lokalizacjach T‑Mobile pozyskuje 3-krotnie więcej klientów przenoszących numer, nowe sklepy pomimo krótkiego stażu odpowiadają też za istotny udział w całym wolumenie nowych klientów.

Łączna powierzchnia nowych sklepów to 6,7 tysiąca m2. Do wyposażenia użyto ponad 400 monitorów multimedialnych oraz ponad 120 km przewodów elektrycznych i LAN.

W budowie i przygotowywaniu nowych lokalizacji użyto 5 tysięcy m2 podłóg, 36 tysięcy m2 płyt gipsowych i 335 tysięcy wkrętów. 5 tysięcy litrów farby potrzeba było na pomalowanie 50 tysięcy m2 ścian i sufitów.

Meble użyte do zaaranżowania przestrzeni ważyły w sumie ponad 112 ton.

   

Klienci, którzy w dniu otwarcia sklepu (8 czerwca 2018) lub w ciągu dwóch następnych tygodni podpiszą nową umowę, lub zdecydują się przenieść do T‑Mobile swój numer będą mogli skorzystać z dodatkowego 20% rabatu na całość trwania umowy. Bonifikata obejmuje całkowitą wartość miesięcznego zobowiązania (opłata abonamentowa i rata za sprzęt).

Do palety propozycji dostępnych w ramach promocji zaliczają się nie tylko oferty głosowe ale także mobilnego internetu i internet domowy, w wariancie SIMO i ze sprzętem ( w tym także z laptopami i tabletami).

Oferta internetu mobilnego i domowego z 20% opustem dostępna jest także dla klientów przedłużających umowę.

Oferta dostępna będzie tylko w punkcie w CEDET przy ul. Kruczej 50, tam też dostępne będą szczegółowe warunki promocji.

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska