T‑Mobile 19.12.2017

Wzmocnione struktury T‑Mobile w kluczowych obszarach organizacji

W ramach przyjętej strategii T‑Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie naszej marki. Podstawą i nadrzędnym celem programu przyjętego przez firmę w 2017 roku jest skupienie się na pierwszej linii kontaktu z klientem. By osiągnąć założone cele firma wzmacnia swoje struktury by dostarczyć klientom najlepsze doświadczenia oraz zapewnić pracownikom niezbędne narzędzia rozwojowe do zrealizowania postawionych przed organizacją wyzwań.

Od 15 stycznia 2018 roku do zespołu T‑Mobile dołączy Magdalena Opara, która obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej.

Magdalena jest związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 roku. Przez 10 lat pracowała w firmie Polkomtel, gdzie odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży. Zajmowała tam stanowiska menedżerskie, a następnie objęła stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z Partnerami. Magdalena ma również doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem.

  • Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Magdaleny w obszarze sprzedaży zarówno w dużej organizacji jak i własnym biznesie będzie cennym wzmocnieniem i pozwoli nam z powodzeniem kontynuować obraną strategię

    – mówi Frederic Perron, członek zarządu, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego.

Magdalena Opara zastąpi na stanowisku Pawła Kokoszę, który od października br. prowadził Departament Sprzedaży Pośredniej w T‑Mobile, a przedtem przez lata z powodzeniem zarządzał strategicznymi projektami realizowanymi w T‑Mobile Polska. Paweł Kokosza rozstaje się z firmą z końcem br.

 

Agnieszka Dudek awansowana na Dyrektora Departamentu Customer Experience.

Z dniem 1 stycznia w firmie powstanie również nowy Departament Customer Expierience. Jest to jeden z kluczowych obszarów obranej w 2017 strategii, który dalej będzie rozwijany w kolejnych latach. Stanowisko Dyrektora Departamentu Customer Expierience obejmie Agnieszka Dudek, która od października br. kierowała działem CEX w T‑Mobile Polska. Agnieszka przez ostatnie lata zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.

  • Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T‑Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele

    – dodaje Frederic Perron.


Dagmara Ptasińska na czele nowego Departamentu Portfolia Produktów HR.

Od początku 2018 w ramach struktury pionu Polityki Personalnej powstaje nowy Departament Portfolia Produktów HR.

Nową jednostką pokieruje Dagmara Ptasińska, związana z firmą od 6 lat, ostatnio Global Executive Manager HR oraz HR Manager Business Partner dla Pionu Technologii i Innowacji w T‑Mobile Polska. Nowy departament będzie koncentrował się na dostarczaniu rozwiązań programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej i eksperckiej, realizacji projektów transformacji w ramach HR, jak również będzie łącznikiem pomiędzy globalnymi rozwiązaniami HR, a lokalnymi potrzebami biznesowymi.

  • Jestem przekonana, że doświadczenie Dagmary, jej znajomość organizacji oraz ugruntowana wiedza na temat procesów biznesowych i zrozumienie kontekstu zachodzących w tym obszarze zmian na rynku, doskonale sprawdzą się na nowym stanowisku i będą miały wpływ na rozwój kadry menedżerskiej i eksperckiej w firmie

    – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członek zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej.

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska