Opcje filtrowania
Wyszukaj w archiwum
Jakub Chajdak | 21.02.2019 |  Firma

Solidne wyniki operacyjne przekładają się na pozytywne tendencje we wskaźnikach finansowych

Na koniec roku 2018 T‑Mobile Polska:

  • Obsługiwał 10,787 miliona klientów, odnotowując wzrost (widoczny zwłaszcza w segmencie kontraktowym) o 333 tysiące w porównaniu do roku 2017
  • Wypracował przychody w wysokości 6,5 miliarda  złotych – wyższe o 1,2% w ujęciu rocznym
  • Zanotował poprawę trendów wyniku EBITDA, który znalazł się pod silnym negatywnym wpływem efektu regulacji roam-like-at-home oraz zmiany standardów rachunkowych
  • Zaprezentował znakomicie przyjęte przez rynek nowe oferty dla rynków B2C i B2B oraz zanotował znaczącą poprawę satysfakcji klientów w obu segmentach
  • Kontynuował działania mające na celu zwiększenie przewagi technologicznej nad konkurencją: uruchomił pierwszą polską sieć 5G oraz inwestował w dalszą poprawę jakości sieci obecnych generacji
Czytaj więcej Solidne wyniki operacyjne przekładają się na pozytywne tendencje we wskaźnikach finansowych
Wyniki T‑Mobile Polska w III kwartale 2018 r.:  stopniowy wzrost kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych
Jakub Chajdak08.11.2018 |  Firma

Wyniki T‑Mobile Polska w III kwartale 2018 r.: stopniowy wzrost kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych

fajnegranty_2018.png
Karolina Kurasz16.10.2018 |  Odpowiedzialność społeczna

Znamy zwycięzców II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

T-Mobile Polska inwestuje i zyskuje klientów
Wojciech Strzałkowski08.11.2017 |  Wyniki finansowe

T‑Mobile Polska inwestuje i zyskuje klientów

 Więcej klientów wybiera T‑Mobile
Wojciech Strzałkowski12.07.2017 |  Firma

Więcej klientów wybiera T‑Mobile

Top_Employers_Polska_2015_teaser.jpg
Piotr Żaczko12.02.2015 |  Firma

T‑Mobile Polska S.A. odznaczony certyfikatem Top Employers Polska 2015

PTC realizuje założone cele
T‑Mobile 09.08.2012 |  Wyniki finansowe

PTC realizuje założone cele

Polski English
T-Mobile Polska