Opcje filtrowania
Wyszukaj w archiwum
Jakub Chajdak | 21.02.2019 |  Firma

Solidne wyniki operacyjne przekładają się na pozytywne tendencje we wskaźnikach finansowych

Na koniec roku 2018 T‑Mobile Polska:

  • Obsługiwał 10,787 miliona klientów, odnotowując wzrost (widoczny zwłaszcza w segmencie kontraktowym) o 333 tysiące w porównaniu do roku 2017
  • Wypracował przychody w wysokości 6,5 miliarda  złotych – wyższe o 1,2% w ujęciu rocznym
  • Zanotował poprawę trendów wyniku EBITDA, który znalazł się pod silnym negatywnym wpływem efektu regulacji roam-like-at-home oraz zmiany standardów rachunkowych
  • Zaprezentował znakomicie przyjęte przez rynek nowe oferty dla rynków B2C i B2B oraz zanotował znaczącą poprawę satysfakcji klientów w obu segmentach
  • Kontynuował działania mające na celu zwiększenie przewagi technologicznej nad konkurencją: uruchomił pierwszą polską sieć 5G oraz inwestował w dalszą poprawę jakości sieci obecnych generacji
Czytaj więcej Solidne wyniki operacyjne przekładają się na pozytywne tendencje we wskaźnikach finansowych
Wyniki T‑Mobile Polska w III kwartale 2018 r.:  stopniowy wzrost kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych
Jakub Chajdak08.11.2018 |  Firma

Wyniki T‑Mobile Polska w III kwartale 2018 r.: stopniowy wzrost kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych

Inwestycje T‑Mobile przekonują klientów
Wojciech Strzałkowski22.02.2018 |  Wyniki finansowe

Inwestycje T‑Mobile przekonują klientów

T-Mobile Polska inwestuje i zyskuje klientów
Wojciech Strzałkowski08.11.2017 |  Wyniki finansowe

T‑Mobile Polska inwestuje i zyskuje klientów

T-Mobile odwraca trendy w bazie abonentów
Konrad Mróz10.08.2016 |  Firma, Wyniki finansowe

T‑Mobile odwraca trendy w bazie abonentów

220_145.jpg
Wojciech Strzałkowski05.08.2015 |  Wyniki finansowe

T‑Mobile Polska rośnie dzięki usługom stacjonarnym dla biznesu

T-Mobile logo_sml.jpg
Konrad Mróz13.05.2015 |  Wyniki finansowe

T‑Mobile Polska: pozytywne zmiany w pierwszym kwartale 2015

Strona 1 Strona 2
Polski English
T-Mobile Polska