Opcje filtrowania
Wyszukaj w archiwum
Konrad Mróz | 03.06.2019 |  Produkty

T‑Mobile kontra zszargane nerwy przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”

T‑Mobile rozpoczyna właśnie drugą odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Operator obala absurd dotyczący długiego oczekiwania na kontakt z konsultantem infolinii. W T‑Mobile 80% połączeń odbieranych jest w ciągu minuty.
Czytaj więcej T‑Mobile kontra zszargane nerwy przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”
Oferta_rodzinna_sml.jpg
Piotr Żaczko22.04.2015

Nawet Kot z psem się dogada – rusza kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej T‑Mobile Polska

Oferta_rodzinna_sml.jpg
Piotr Żaczko15.04.2015

Każdy chce być w Jump! Family, nawet pies – T‑Mobile prezentuje nową kampanię reklamową

Polski English
T-Mobile Polska