Karolina Kurasz27.03.2018

T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami z Nagrodą Biznesu Sportowego DEMES za rok 2017 w kategorii Aktywne Społeczeństwo

Akcja społeczna T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami została uhonorowana nagrodą Biznesu Sportowego DEMES za 2017 rok. Kapituła konkursu, którą tworzyli przedstawiciele świata sportu, mediów oraz marketingu, przyznała kampanii nagrodę w kategorii Aktywne Społeczeństwo. Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostały nagrody, odbyła się 22 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie.

SportBIZ_600_413.jpg
fot. SportWin

 

T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami od pięciu lat łączy miliony osób, które dbając o swoją kondycję fizyczną, pragną pomagać niepełnosprawnym ruchowo dzieciom. Akcja jest doskonałym przykładem na to, że propagowanie uniwersalnych, bliskich każdemu z nas wartości, pozwala przełamywać bariery i integrować społeczeństwo. To właśnie sprawia, że T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami jest niezmiennie jedną z najbardziej angażujących akcji społecznych w Polsce. Fakt ten docenili członkowie Kapituły Konkursu Nagrody Biznesu Sportowego Statuetki DEMES za 2017 rok, uznając T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami za kampanię, która najlepiej odpowiada na potrzeby społeczeństwa w zakresie ruchu i aktywności fizycznej. W gronie finalistów w tej kategorii znalazły się również PZU Półmaraton Warszawski z akcją #BiegamDobrze oraz Alternatywne lekcje WF, akcja organizowana przez Fundację Moniki Pyrek.

Tym, co od lat wyróżnia akcję T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami jest jej przewodnie hasło – robiąc coś dla siebie, robisz coś dla innych. Jego realizacja jest niezwykle prosta – ponieważ, aby włączyć się we wspólne pomaganie, wystarczy pozytywna energia i aktywna aplikacja Endomondo. Połączenie ponadczasowych wartości z prostym mechanizmem sprawia zaś, że każdego roku coraz więcej Polaków włącza się w aktywności fizyczne, wspólnie gromadząc kilometry, które      T-Mobile Polska zamienia na pieniądze, przekazywane następnie podopiecznym Fundacji TVN Nie Jesteś Sam. W 2017 roku, dzięki zaangażowaniu 1 392 043 uczestników rywalizacji na Endomondo, do niepełnosprawnych dzieci trafił kolejny, piąty już milion.

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska