T Mobile Polska jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługując 10,509 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki integracji z GTS Poland w 2015 r i T-Systems Polska w 2017 r., T Mobile Polska stał się operatorem zintegrowanym i w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych oferuje usługi stacjonarne, a także pełen pakiet produktów ICT. Klienci T Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T Mobile Usługi Bankowe – najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu.

T‑Mobile Polska S.A. - wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (PTC) została założona w 1995 r. jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.16 września1996 roku Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) rozpoczęła działalność komercyjną pod marką Era GSM oferując usługi telefonii mobilnej w standardzie GSM dla klientów abonamentowych. W 1998 roku wprowadzona została pierwsza oferta pre-paid (Tak Tak) firmy, którą w marcu 2004 roku uzupełniła ofertą sprzedawana pod nową marką Heyah. Od kwietnia 2005 roku firma jako pierwsza w Polsce zaoferowała usługę transmisji danych Blue Connect. 5 czerwca 2011 roku marka Era została zastąpiona międzynarodowa marką T‑Mobile. Obecnie firma zatrudnia około 4500 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Dzięki temu w 2017 roku po raz 8. z rzędu została uhonorowana odznaczeniem Top Employers.

Współzałożycielem i obecnie jedynym właścicielem T‑Mobile Polska S.A. jest globalny koncern telekomunikacyjny – Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T‑Mobile i T-Systems. Grupa zatrudnia globalnie ponad 225 tysięcy pracowników i prowadzi działalność w 50 krajach na świecie, obsługując ponad 200 mln klientów. Deutsche Telekom jest jednym z globalnych liderów na rynku zintegrowanych usług telekomunikacyjnych. Posiada ponad 168 mln klientów telefonii komórkowej, blisko 28 mln klientów telefonii stacjonarnej i ponad 19 mln klientów szerokopasmowego Internetu stacjonarnego (więcej danych statystycznych).

T‑Mobile Polska świadczy usługi mobilne z wykorzystaniem technologii 2G, 3G i LTE obejmującymi swoim zasięgiem niemal 100% populacji i powierzchni Polski, a także Voice over LTE i Voice over WiFi. Usługi stacjonarne świadczone są z wykorzystaniem własnej i dzierżawionej sieci światłowodowej, natomiast dzięki, m.in., kilkunastu Data Center, T‑Mobile oferuje również całe spektrum usług ICT.

Najwyższą jakość świadczonych klientom przez T‑Mobile Polska usług głosowych i transmisji danych potwierdzają niezależne badania jakości sieci realizowane w latach: 2014, 2015, 2016 i 2017 przez firmę P3 Communications, w których za każdym razem sieć T‑Mobile uzyskała najwyższą ocenę. Także testy konsumenckie w aplikacji Speedtest.pl wykazały, że sieć T‑Mobile oferuje najwyższe średnie prędkości przesyłania danych.

T‑Mobile intensywnie wspiera rozwój innowacji i młodej przedsiębiorczości. W ramach Hub:raum – centrum innowacji Grupy Deutsche Telekom mającego swoje siedziby w Krakowie i Berlinie oferuje kompleksowe wsparcie dla startupów w czterech obszarach: finansowania, przestrzeni do pracy (możliwość co-workingu), doradztwa mentorów i ekspertów oraz dostępu do zasobów Deutsche Telekom (takich jak baza klientów, usługi techniczne, dostęp do infrastruktury). To jedyna platforma oferująca tak szerokie możliwości młodym przedsiębiorcom z Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach realizowanych w hub:raum projektów rozwijane są produkty i usługi komunikacji urządzeń w sieciach IoT i NB IoT, a także w przyszłości w sieci 5G.

Od początku działalności dla T‑Mobile Polska istotny był sposób prowadzenia biznesu. Przekonanie, że zbudować silną firmę można jedynie dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu dostawców i partnerów biznesowych, jakości usług dostarczanych klientom oraz przychylności otoczenia społecznego zaowocowało faktem, że dzisiaj T‑Mobile Polska reprezentuje jedną z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Działania w ramach odpowiedzialnego biznesu są raportowane cyklicznie do DT. 

W 2013 r. T‑Mobile zainicjował jedną z najpopularniejszych akcji społecznych w Polsce: T‑Mobile Pomoc Mierzoną Kilometrami, której celem jest wsparcie dzieci niepełnosprawnych ruchowo. W jej efekcie w 2017 roku już po raz piąty przekazany został 1 mln złotych dla Fundacji TVN nie jesteś sam na zakup sprzętu rehabilitacyjnego. W projekt co roku angażuje się wiele znanych i lubianych osobistości ze świata sportu i kultury oraz setki tysięcy aktywnych uczestników.

T‑Mobile angażuje się także szczególnie chętnie w projekty łączące świat technologii i szeroko pojętej kultury, bliskie filozofii marki. Skupiają się one wokół tzw. „digital lifestyle”. W ramach swojego projektu Electronic Beats tworzy wartościową płaszczyznę, która skupia wokół siebie publiczność zainteresowaną muzyką, kulturą i sztuką miejską.

T‑Mobile współtworzy także aktywnie polski rynek esportowy: objął mecenatem T‑Mobile Ligę Akademicką (jedyną studencką ligę w kraju), ESL Mistrzostwa Polski, a w 2018 był jednym z najbardziej widocznych partnerów na Intel Extreme Masters Katowice.

Polski English
T-Mobile Polska