Business Traveller Poland

Marzec 2017

T‑Mobile otrzymał nagrodę dla najlepszego operatora sieci mobilnej w Polsce od Business Traveller Poland

Top Employers 2017

Luty 2017

T‑Mobile Polska uhonorowany tytułem Top Employers po raz ósmy z rzędu

Nagroda “Solidarity Awards”

Styczeń 2017
Nagrody przyznawane przez Vital Voices Poland doceniają działalność mężczyzn, którzy aktywnie wspierają rozwój kobiet liderek wzmacniając różnorodność, zaangażowanie i innowacyjność w ich organizacjach. W poprzednich latach laureatami nagrody w USA byli m.in. wiceprezydent USA Joe Biden i obecny Szef ONZ Antonio Guterres. Adam Sawicki, CEO T‑Mobile, jest jednym z pierwszych laureatów nagrody w Polsce.

Certyfikat UKE - „Bezpieczny Internet”

Styczeń 2017
Certyfikat przyznawany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej firmom, które zapewniają użytkownikom, szczególnie dzieciom i młodzieży, najwyższy poziom bezpieczeństwa. Uhonorowani przedsiębiorcy zobowiązują się prowadzić politykę równoprawnej i skutecznej konkurencji na rynku usług telekomunikacyjnych i zapewniać użytkownikom skuteczną ochronę przed nadużyciami.

Nagroda BEST IN TEST

Styczeń 2017
W badaniu, przeprowadzonym przez firmę badawczą P3 Communication, trzeci rok z rzędu T‑Mobile okazało się najlepszą siecią. Badanie polegało na porównaniu wszystkich czterech operatorów infrastrukturalnych świadczących w Polsce usługi mobilne. T‑Mobile zwyciężył zarówno w kategorii „najwyższa jakość rozmów”, jak i „transmisja danych”.

Gwiazda Jakości Obsługi 2017

Styczeń 2017
To już kolejna Gwiazda Jakości Obsługi dla T‑Mobile przyznana w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. Wyróżnienie to przyznawane jest przez społeczność konsumentów firmom, które oferują najwyższe standardy w zakresie obsługi klientów.

Nagroda Gwiazda Jakości Obsługi 2007-2017

Styczeń 2017

T‑Mobile otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi Dekady 2007 – 2017

Polski English
T-Mobile Polska