T‑Mobile Ekstraklasa

T‑Mobile Ekstraklasa to emocje piłkarskie dostarczane przez 16 klubów z 15 polskich miast – od Szczecina po Bielsko-Białą i od Białegostoku po Lubin. To także nowoczesne stadiony, na których rozgrywają swoje mecze drużyny T‑Mobile Ekstraklasy – w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Warszawie, czy Kielcach.

O tym, że piłka nożna jest w Polsce od lat najpopularniejszą dyscypliną sportu, nie trzeba przekonywać chyba nikogo: średnia frekwencja na stadionach T‑Mobile Ekstraklasy w rundzie jesiennej sezonu 2012/13 wynosi 66.799 widzów w każdej z kolejek! Sponsoring tytularny najwyższej piłkarskiej ligi rozgrywkowej w Polsce jest dla T‑Mobile idealną platformą komunikacji. Dzięki T‑Mobile Ekstraklasie marka T‑Mobile notuje największą liczbę ekspozycji telewizyjnych poza blokami reklamowymi spośród wszystkich sponsorów sportu w Polsce! Jeżeli dodać do tego fakt, że piłką nożną interesują się w przeważającej większości ludzie w wieku do 49 lat, ten projekt sponsorski staje się bardzo efektywnym sposobem dotarcia do naszych potencjalnych klientów.

Budowie świadomości marki, towarzyszą także prawdziwe emocje: radość po strzelonej bramce, euforia po wygranym meczu, świętowanie sukcesu drużyny. Kolejnym etapem projektu sponsorskiego T‑Mobile Ekstraklasa jest więc skupianie ludzi wokół polskiej piłki ligowej, zachęcanie do przyjścia na stadion – może pierwszy raz w życiu, może pierwszy raz od lat i wspólne przeżywanie fantastycznych emocji.

T‑Mobile aktywnie działa na tym polu – w 2012 roku zorganizowaliśmy przy stadionach klubów T‑Mobile Ekstraklasy ponad 50 stref kibica T‑Mobile FanZone, które odwiedziły dziesiątki tysięcy ludzi. Wspólnie z Agencją TVN realizujemy pionierski na rynku medialnym projekt dostarczania mediom wysokiej jakości materiałów wideo i reportaży z klubów i stadionów, dzięki czemu T‑Mobile Ekstraklasa obecna jest w szerokim przekroju mediów – poczynając od maleńkich portali internetowych, na ogólnopolskich stacjach telewizyjnych kończąc.

Dzięki nam ekstraklasowe emocje wróciły do ogólnodostępnej telewizji – wspólny projekt T‑Mobile, TVP i Ekstraklasy zaowocował realizacją kronik T‑Mobile Ekstraklasa GOL, w soboty i wtorki, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, w których pokazywane są wszystkie gole strzelone w danej kolejce. Ogląda je ponad 4 miliony widzów! Dodatkowo – dzięki wspomnianej umowie – TVP pokazuje 4 najatrakcyjniejsze mecze w sezonie w otwartym paśmie TVP1.

Za pośrednictwem portalu ekstraklasa.net promujemy pozytywne kibicowanie. Wraz z koncernem PolskaPresse, który jest właścicielem portalu, stworzyliśmy sekcję T‑Mobile FanZone, w której zamieszczane są m.in. informacje z życia klubów, akcje dla dzieci, czy wybory miss kibiców. To nasz kolejny wkład w pokazywanie pozytywnej strony T‑Mobile Ekstraklasy.

Polski English
T-Mobile Polska