Międzynarodowy program muzyczny Electronic Beats

Electronic Beats to międzynarodowy program muzyczny, który w zeszłym roku obchodził 10-lecie swojego istnienia. Uznawany już za kultowy w kręgu miłośników muzyki elektronicznej i alternatywnej, w ciągu dekady zorganizował ponad 200 imprez, w których uczestniczyło więcej niż 300 tysięcy fanów.

Soliści i zespoły, didżeje i live acty rozgrzewali klubowe parkiety najpierw m.in. w Berlinie, Kolonii, Bonn, Wiedniu, Barcelonie, Pradze, Bratysławie i Budapeszcie, a w 2011 roku zawitali wreszcie do Polski.

Pierwszy festiwal Electronic Beats odbył się w Warszawie, goszcząc takie sławy międzynarodowego formatu, jak Groove Armada, Zola Jesus, Wiley oraz The Drums. Impreza była też okazją do wypromowania artystów wyłonionych w drodze plebiscytu orgaznizowanego przez portal T-Mobile Music – przed warszawską publicznością zagrali zwycięzcy konkursu "Zrób Głośniej! na Electronic Beats", formacja Wojtek Fedkowicz Noise Trio.

Wprowadzenie programu Electronic Beats okazało się wielkim sukcesem – zarówno pierwszy festiwal, jak i kolejne imprezy organizowane w Polsce pod szyldem tej europejskiej marki, cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że bilety na te wydarzenia wyprzedały się na długo przed zaplanowanymi koncertami. Kilka miesięcy po Warszawie doświadczyli tego uczestnicy Electronic Beats Festival w Gdańsku, który gościł z kolei takie sławy, jak Jazzanova, Squarepusher, Digitalism oraz James Blake.

Poza formatem festiwalowym, Electronic Beats to też mniejsze imprezy klubowe. Jedna z nich odbyła się na inaugurację OFF Festivalu – w sierpniu 2012 roku w Katowicach, pod hasłem "OFF gości Electronic Beats", a kolejna – "Electronic Beats Presents" – w grudniu w Warszawie, za każdym razem przyciągając tłumy młodych ludzi i fanów dobrej muzyki. To właśnie do nich trafiają wydawane także w ramach tego programu ekskluzywne, papierowe magazyny "Electronic Beats" oraz wydawnictwa na płytach DVD "Slices", dystrybuowane przy okazji naszych koncertów i festiwali oraz w najmodniejszych lokalach w największych miastach Polski.

Tego rodzaju imprezy i wydarzenia to idealna okazja do dotarcia przez markę T-Mobile do aktywnych i nastawionych na rozrywkę młodych ludzi. Słuchaczy i widzów, dla których koncert jest miejscem spotkań, zabawy, wymiany informacji oraz dzielenia się emocjami. Aby uatrakcyjnić im przygodę z muzyką, program każdego Electronic Beats bogaty jest w różnorodne gatunki i dźwiękowe doznania, a przestrzeń festiwalu wyposażona w wygodne chill-out roomy, gdzie festiwalowicze mogą odpocząć lub napić się w miłym towarzystwie drinka, stoiska z bezpłatnymi gadżetami (m.in. magazyny, koszulki, plakaty, torby i płyty winylowe) oraz atrakcyjne fotobudki, które pozwalają uczestnikom na utrwalenie niezapomnianych chwil. Wesołe i kolorowe zdjęcia nie tylko trafiają na fan page T-Mobile Music na Facebooku, gdzie festiwalowicze mogą się oznaczać i wysyłać znajomym, ale też do ich własnych rąk – w formie wydrukowanej pamiątki.

Wszystkie działania pod szyldem Electronic Beats rozpowszechniane są na stronach portalu T-Mobile Music, a dotychczasowe edycje festiwalu promowane były także we współpracy z wiodącymi tytułami prasowymi ("Gazeta Wyborcza") oraz stacjami radiowymi ("Trójka" i "Roxy FM").

Polski English
T-Mobile Polska