T‑Mobile Polska

Dlaczego warto?

Zatrudnimy Ciebie i Twoich przyjaciół

icon_people.svg

Jeśli chcesz możesz pracować z paczką swoich znajomych. Dodatkowo nagrodzimy Cię za pomoc w ich zatrudnieniu.

Ty decydujesz o rodzaju umowy

icon_note.svg
Wybierając stanowisko na którym chcesz pracować wybierasz jednocześnie najbardziej dogodny rodzaj umowy.

Elastyczne godziny pracy

icon_time.svg
Uczysz się? Studiujesz? Wychowujesz dziecko? A może po prostu nie lubisz wstawać zbyt wcześnie? Rozumiemy to i potrafimy się dostosować! TEST

Bogaty pakiet benefitów

prezent white.svg
Telefon służbowy, prywatna opieka medyczna, dodatkowy dzień wolny z tytułu urodzin/ imienin, dofinansowanie do kart sportowych.

Atrakcyjne wynagrodzenie

icon_money.svg
Za swoją pracę otrzymasz naprawdę dobre wynagrodzenie, adekwatne do osiągniętych wyników i zaangażowania.

Szkolenia i rozwój

icon_star.svg
Lubisz nabywać nowe umiejętności? Doceniamy to i wspieramy na każdym kroku, stawiając na rozwój naszych pracowników.

Zobacz kogo szukamy w Łodzi:

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (UMOWA O PRACĘ)
    • Obsługa Klientów T‑Mobile Polska S.A.
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży (UMOWA O PRACĘ)
    • Obsługa Klientów T‑Mobile Polska S.A.
    • Telefoniczna sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T‑Mobile
  • Konsultant ds. Telesprzedaży (UMOWA ZLECENIE)
    • Obsługa kampanii sprzedażowych dedykowanych dla aktualnych i nowych klientów 
    • Obsługa połączeń przychodzących od klientów oddzwaniających na dedykowany numer
    • Udzielanie informacji na temat ofert sieci T‑Mobile

Nasi konsultanci zajmują się obsługą klientów prywatnych.

W zależności od stanowiska, do ich obowiązków należy:
  • pomoc klientom na infolinii przychodzącej 
  • sprzedaż produktów i usług T‑Mobile
  • utrzymanie klientów 
  • obsługa sklepu internetowego 
  • obsługa korespondencji od klientów T‑Mobile
  • budowanie relacji z klientami T‑Mobile

Zobacz jak wygląda proces rekrutacji

Masz doświadczenie w obsłudze klienta? Sprzedaż to Twoja pasja? A może dopiero rozpoczynasz swoją przygodę? Przyjdź do nas i spróbuj swoich sił!

Sesja Assessment Center Rozwiń
  • Pierwszy etap to krótki spacer po siedzibie, w ten sposób będziesz miał okazję zobaczyć Twoją przyszłą pracę „od kuchni”.
  • Następnie poprosimy Cię o zmierzenie się z kilkoma krótkimi zadaniami, które pomogą nam ocenić niezbędne kompetencje.


O jakich zadaniach mowa?
 

  • Debaty oxfordzkie - dyskusja w dwóch grupach na różne tematy,
  • Zadanie praktyczne - sprzedażowe lub obsługowe w zależności od stanowiska,
  • Próbka pracy - ćwiczenie praktyczne z dokumentami,
  • Pytania otwarte żeby lepiej móc poznać kandydatów,
  • Rozmowa indywidualna.

Skontaktujemy się z Tobą!

Wypełnij formularz i poczekaj na kontakt naszego specjalisty od spraw rekrutacji.*

T-Mobile Polska