T-MOBILE30.10.2013

Najlepsza sieć – największe możliwości. T-Mobile prezentuje nową kampanię wizerunkową.

Już jutro, 30 października rusza nowa kampania wizerunkowa sieci T-Mobile. Główny przekaz spotu to nieograniczone możliwości, jakie otwierają się przed użytkownikami, korzystającymi z sieci T-Mobile.

nieograniczone_możliwościDzięki nowej, zmodernizowanej infrastrukturze komórkowej, użytkownicy T-Mobile mogą bez przeszkód, w dowolnym momencie korzystać z innowacyjnych usług, np. zbliżeniowych płatności smartfonem z usługą MyWallet, usług dostępnych na platformie T-Mobile Cloud, czy z usługi MyBox dającej dostęp do najpopularniejszych aplikacji w specjalnych wersjach dedykowanych klientom T-Mobile. 

W realizacji nagrania brało udział aż 60 profesjonalistów, a przed kamerą stanęło kilkunastu aktorów, z Polski i Niemiec. Nakręcenie filmu reklamowego zajęło 5 dni zdjęciowych, a cała produkcja – półtora miesiąca. Ekipa pracowała na wodzie, w powietrzu i w nowoczesnych przestrzeniach Warszawy. Spot kręcony był w bardzo zróżnicowanych warunkach – od polskiego morza, przez  jeziora, po Tatry. Wykorzystano nowoczesne techniki nagrywania, m.in. kamerę mocowaną na helikopterze, paralotni czy pokładzie jachtu.

Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid. Jako tło muzyczne wykorzystano utwór autorstwa Alt-J – popularnego, angielskiego kwartetu tworzącego muzykę z gatunku indie rock. 

Kampania jest realizacją pomysłu kreatywnego agencji G7, animację przygotowało studio Lunapark, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Zapraszamy do obejrzenia spotu, który dostępny jest przedpremierowo na kanale YouTube’owym T-Mobile Polska pod tym linkiem.

PODZIEL SIĘ

ZAŁĄCZNIKI

ZDJĘCIA

PLIKI

Polski English
T-Mobile Polska