Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy stale doceniani za dbałość o naszych klientów, jakość świadczonych usług, działania na rzecz ESG oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy. Wszystko to jest zasługą naszych pracowników, którzy tworzą wspierającą kulturę, która stawia naszych klientów na pierwszym miejscu.
Superbrands Polska oraz Business Superbrands Polska
Tytuły Superbrands Polska oraz Business Superbrands Polska to unikatowe na rynku wyróżnienia, przyznawane głosami konsumentów i ekspertów za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy silnej marki – takiej, która oferuje...
Leading Employer
Certyfikat Leading Employers wskazuje najlepszych pracodawców na świecie spośród badanych 500 000 firm. Wyróżnia się ich na podstawie czterech kluczowych obszarów: zadowolenia pracowników, kultury firmy, możliwości rozwoju...
Friendly Workplace 2024
Nagroda Friendly Workplace 2024 została przyznana T-Mobile Polska w uznaniu za podejście do rozwoju pracowników opartego na procesie WEGROW; autorskie narzędzia rozwojowe (aplikacja GrowApp); inicjatywę "Festiwal Rozwoju"; rozwijanie kultury...
Listek ESG „Polityki”
Nasze działania ESG po kolejny zostały docenione prestiżowym wyróżnieniem w konkursie Listki ESG tygodnika „Polityka” oraz dodatkową nagrodą za działania na rzecz klimatu – Zielonym Listkiem! Listki ESG „Polityki” to jedna z...
Nagroda WPROST dla najlepszego pracodawcy
T-Mobile otrzymał tytuł dla najlepszego pracodawcy w kategorii Zarządzanie Kapitałem Ludzkim podczas Gali Polskiego Biznesu 2024, organizowanej przez redakcję WPROST. Wydarzenie zgromadziło 50 najlepszych polskich pracodawców. Jesteśmy bardzo zadowoleni z...
Diversity IN Check
Badanie Diversity IN Check pozwala ocenić stopień dojrzałości pracodawców w zakresie zarządzania różnorodnością i budowania inkluzywnych, włączających organizacji. Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jako koordynator Karty Różnorodności chce w ten...
GWIAZDA JAKOŚCI OBSŁUGI 2024
Polski Program Jakości Obsługi przeprowadza społeczne badanie satysfakcji, analizując 5 czynników składających się na relację marek z klientami – terminowość i czas obsługi, rodzaju asortymentu i jego ceny, a także indeks NPS, to jest prawdopodobieństwa...
Odpowiedzialny Pracodawca - Lider HR
Celem programu „Odpowiedzialny Pracodawca. Lider HR 2024" jest propagowanie właściwych działań w zakresie polityki personalnej oraz integracji spraw personalnych ze sprawami biznesowymi. Dla T-Mobile dbałość o środowisko pracy, rozwój...