T-MOBILE30.04.2013

Paki rozdaje paki! – nowa kampania T-Mobile

T-Mobile rozpoczyna kampanię marketingową wspierającą promocję „Prezentobranie” w T-Mobile na kartę

paki_288x189.jpg1. maja br. rusza nowa kampania T-Mobile na kartę wspierająca promocję „Prezentobranie”, w której za każde doładowanie użytkownik może otrzymać prezent gwarantowany w postaci, m.in., pakietów minut, SMS-ów czy transmisji danych. Dodatkowo użytkownicy otrzymają także szansę na wylosowanie jednej z setek nagród rzeczowych.

W kampanii znaczącą rolę odgrywa - prawie 250 kilogramowy, mierzący 205 cm wzrostu zapaśnik sumo – Donny Tolutasi Faaeteete Masoe-Potoi, weteran mat na całym świecie. Wcielił się on w rolę sympatycznego giganta o imieniu Paki Monki,  który korzystającym z T-Mobile na kartę podrzuca w prezencie po doładowaniu paki SMS-ów, paki Internetu i paki minut.

Film reżyserował Max Rocchetti, w trakcie 3 dni zdjęciowych pracowało na planie prawie 300 osób: 60 członków obsługi z Polski, Serbii i Włoch, 20 aktorów, jeden zespół rockowy, 230 statystów oraz kaskaderzy.

Kampania obejmuje TV, radio, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz Internet. Projekt został zrealizowany przez Agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.

Więcej informacji o samej promocji jest dostępnych na stronie www.t-mobile.pl,
a oba spoty z udziałem Pakiego przedpremierowo można zobaczyć na oficjalnym kanale YouTube T-Mobile pod adresami: www.youtube.com/watch?v=Be-3H1eH2cU, www.youtube.com/watch?v=9pHG0CMVEmc

PODZIEL SIĘ

ZAŁĄCZNIKI

ZDJĘCIA

PLIKI

Polski English
T-Mobile Polska