Kampania będzie informować o najnowszej ofercie Heyah „Rok Internetu za darmo”, dzięki której klienci otrzymają 50 MB transferu dziennie, przez 365 dni od momentu aktywacji usługi. Kampania obejmie największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe, popularne serwisy internetowe, a także outdoor. Adresatami działań promujących ofertę mobilnego internetu w Heyah są młodzi, aktywni użytkownicy smartfonów.
Promowana oferta „Rok internetu za darmo” dostępna jest w taryfie Dniówka, a użytkownicy innych taryf Heyah (Taryfa Pakietowa i Nowa Heyah) mogą również skorzystać z promocji zmieniając aktualną taryfę na Dniówkę. Promocję „Rok Internetu za darmo” można aktywować kodem *100*74# . Oferta jest aktywowana automatycznie na promocyjnych starterach „Rok Internetu za darmo”.
Kreację kampanii ATL i BTL przygotowała agencja G7, kreację kampanii internetowej agencja Engine, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.