To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T-Mobile

2.04.2019PIOTR ŻACZKO

Od dziś, 2 kwietnia 2019 r. T-Mobile rozpoczyna kampanię pod hasłem „Bez nonsensów”, której teaserową fazę można było obserwować w ciągu ubiegłego tygodnia. Za kreatywnym claimem kampanii kryje się podjęte przez Operatora zobowiązanie do eliminacji absurdów obecnych w całej branży telekomunikacyjnej. Skomplikowane procedury, zbędna biurokracja, biuro obsługi przełączające klientów od jednego działu do drugiego to tylko niektóre z nich. W pierwszej odsłonie T-Mobile podejmuje jeden z najbardziej drażliwych dla klientów tematów i obiecuje, że obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak nowi, a także podkreśli, że – tylko w T-Mobile – aktualni klienci mogą skorzystać z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.

  • - Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce

    - mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T-Mobile ds. Rynku Prywatnego.

  • „Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapet, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy”

    – dodaje Perron.

Kampania rozpocznie się 45-sekundowym spotem wizerunkowym. Jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk, epizodycznie występuje w nim gwiazda polskiej muzyki - Monika Brodka. Film opowiada historię gościa restauracji: stałego, dobrze znanego klienta, który jest po imieniu z obsługą, do którego oczko puszcza występująca artystka. Jego niepomierne zdziwienie budzi fakt, że nie może on zamówić nowej pozycji w menu restauracji, ponieważ – jak się okazuje – jest ona zarezerwowana tylko dla nowych gości. Przez tę czytelną analogię T-Mobile wskazuje absurd, jakim jest proponowanie stałym klientom ofert słabszych niż te oferowane nowym klientom przychodzącym do sieci. Z tej powszechnej na rynku telekomunikacyjnym normy wyłamuje się magentowy Operator oferując niepowtarzalny mechanizm ofert rodzinnych. Spot premierowo można obejrzeć poniżej:

W tej fazie działania prowadzone będą bardzo szeroko - w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię w dalszej kolejności (od 03.04) uzupełni 15 sekundowy spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A50 za 1 zł…

… a następnie, z Huawei P30 Lite

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB&tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digital (w tym social media) odpowiada agencja VML.

T-Mobile rozpoczyna kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o motto „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie magentowy Operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki jak nowi.

Inne artykuły

24.04.2024Mateusz Marciniak

Doświadczaj #BARDZIEJ z T-Mobile i bądź #BLIŻEJ w Magenta Experience Center

W T-Mobile Polska działamy tak, aby dawać naszym klientom jeszcze więcej najlepszych doświadczeń. Każdego dnia chcemy być #BLIŻEJ nich, aby mogli jeszcze #BARDZIEJ doświadczać mocy Magenty. Dlatego właśnie otworzyliśmy właśnie Magenta...
Czytaj więcej
16.04.2024Mateusz Marciniak

T-Mobile inspiruje do ekologicznej zmiany: oddaj swój stary telefon i dołącz do...

W obliczu obecnych wyzwań ekologicznych każdy z nas stoi przed wyborem: pozostać biernym obserwatorem czy stać się aktywnym uczestnikiem zmian. T-Mobile pokazuje, że droga do zrównoważonego rozwoju wiedzie przez świadome działania...
Czytaj więcej
16.04.2024Adrianna Maron

Przyszłość nadchodzi, wpadnij i Ty! Najlepszą imprezę studencką w Polsce...

Myślisz, że wiesz, co to dobra impreza? Udowodnimy, że ta najlepsza jest jeszcze przed Tobą! Tam, gdzie świetna zabawa, wyjątkowa muzyka i prawdziwe emocje jest też T-Mobile, po to by wspólnie budować najlepsze doświadczenia. Jako...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.