Od operatora mobilnego do dostawcy usług telekomunikacyjnych i rozrywki – nowy rozdział w historii T-Mobile
Świętujemy dziś strategiczną zmianę, do której przygotowywaliśmy się dwa lata. Przeszliśmy szereg zmian, które doprowadziły nas do pozycji najlepiej ocenianego przez klientów operatora w zakresie jakości sieci i oferowanych usług. Firmy, dla której jakość obsługi klienta stoi zawsze na pierwszym miejscu. Partnera, który oprócz usług mobilnych oferuje kompleksowe usługi konwergentne w jakości T-Mobile. Dzisiaj otwieramy nowy sezon w historii T-Mobile, w którym przestajemy być operatorem mobilnym, a stajemy się technologicznym partnerem naszych klientów - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.
Debiutująca w piątek, 28 czerwca oferta to odpowiedź na jedną z kluczowych potrzeb wyrażanych przez klientów, by otrzymać komplet usług telekomunikacyjnych od jednego zaufanego partnera. W tej właśnie roli – poprzez rozbudowę portfolio usług własnych, a także partnerstw z najlepszymi dostawcami treści i usług – chce występować T-Mobile. Operator ułatwi klientom korzystanie z różnych kombinacji usług i możliwości opłacania wszystkiego w jednym rachunku.
Branża telekomunikacyjna wkroczyła w nową, dynamiczną fazę. Jej granice sięgają dziś już znacznie dalej niż jeszcze kilka lat temu i przenikają się m.in. z przemysłem rozrywkowym, medialnym czy technologicznym. Jak pokazują liczne badania rynkowe, stoją za tym czynniki takie jak:
- urządzenia mobilne, które stają się podstawowym środkiem dostępu do treści i usług,
- stałe połączenie urządzeń konsumentów do sieci oraz
- personalizacja usług.
Nowe technologie przyspieszyły proces konwergencji rynkowej, usługowej i technologicznej, zmieniając zasady, na jakich funkcjonował dotychczas rynek telekomunikacyjny. T-Mobile odpowiada na ten trend, wcielając w życie nową, konwergentną strategię biznesową. Jej egzemplifikacją jest oferta Magenta 1 – pierwszy w historii operatora kompleksowy pakiet usług mobilnych, światłowodowych i rozrywki.
Obecność na rynku telekomunikacyjnym to już za mało. Dziś stawiamy kolejny, milowy krok w naszej podroży operatora konwergentnego. Poprzez systematyczne rozwijanie i tworzenie nowych usług – w szczególności tych dla domu – chcemy stać się operatorem pierwszego wyboru dla polskich klientów – podkreśla Maierhofer. W nowej ofercie stawiamy na staranny dobór produktów o najwyższej jakości. To kierunek, który swoimi działaniami podpowiadają nam sami klienci. Coraz częściej widzimy, że czują się przytłoczeni zbyt dużą liczbą ofert i usług. Poszukują przy tym produktów najwyższej jakości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując klientom najlepiej wyselekcjonowane usługi z najwyższej półki. Jestem przekonamy, że pozwolą nam one konkurować na rynku usług konwergentnych z operatorami, którzy do tego wyścigu dołączyli przed nami – podsumowuje Maierhofer.
Nowa oferta T-Mobile, przygotowana zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm, pozwala łączyć w różnych kombinacjach usługi mobilne, internet dla domu (FMS), światłowód oraz rozrywkę. Dodatkowo zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw przygotowany został pakiet usług dodatkowych, które można swobodnie dołączać do wybranej oferty.
Szczegółowe informacje na temat oferty są dostępne pod tym adresem.
Inne artykuły

Teraz wszystko będzie po prostu. T-Mobile zmienia zasady gry – tylko jedna...

Wirtualny asystent w zasięgu ręki – T-Mobile oferuje w swojej aplikacji nową...
