„Jesteśmy dla Ciebie”– startuje pierwsza w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑Mobile

27.03.2020MILENA TKACZYK

Kampania T‑Mobile_Jesteśmy dla Ciebie.png

Odnalezienie się w nowych realiach społecznej kwarantanny nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Ci, którzy jeszcze do niedawna mogli sądzić, że home office to zwykła praca zdalna, w obliczu połączenia jej z całodzienną opieką nad dziećmi i prowadzeniem domu, mogą dziś odnieść wrażenie, że po prostu sypiają w pracy. A mimo to – m.in. dzięki sprawnie działającym usługom telekomunikacyjnym – Polacy dają radę! T‑Mobile chce doceniać i jak najszerzej wspierać klientów w tym nietypowym czasie. Operator podkreśla: „Jesteśmy dla Ciebie” i w każdy kolejny weekend udostępnia im darmowe paczki internetu. I będzie robił to przez kolejne tygodnie.

Kampania reklamowa z home office

W związku z sytuacją epidemiczną oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w produkcję, najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile powstała w nietypowych warunkach.

 

 

Bohaterami spotu T‑Mobile są prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów. Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Na uwagę zasługuje fakt, że kampania – od briefu do ukazania się jej w mediach – powstała zaledwie w tydzień!

Kampanię „Jesteśmy dla Ciebie” będzie można zobaczyć od najbliższej soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile oraz zespół agencji  DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Cotygodniowy zastrzyk internetu

Od pierwszego piątku po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i galerii handlowych T‑Mobile udostępnił klientom darmowe pakiety danych – najpierw 3, a w kolejnym tygodniu 10 GB – do odebrania w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Od tego piątku użytkownicy mogą aktywować paczkę 5 gigabajtów. Do tej pory z tych darmowych paczek gigabajtów skorzystało już ponad 650 tysięcy osób. Kolejne pakiety danych klienci będą mogli odebrać również w następny piątek oraz piątek przed świętami Wielkiej Nocy.

Więcej informacji o działaniach T‑Mobile w okresie epidemii można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/dlaciebie.

 

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.

Inne artykuły

24.04.2024Mateusz Marciniak

Doświadczaj #BARDZIEJ z T-Mobile i bądź #BLIŻEJ w Magenta Experience Center

W T-Mobile Polska działamy tak, aby dawać naszym klientom jeszcze więcej najlepszych doświadczeń. Każdego dnia chcemy być #BLIŻEJ nich, aby mogli jeszcze #BARDZIEJ doświadczać mocy Magenty. Dlatego właśnie otworzyliśmy właśnie Magenta...
Czytaj więcej
16.04.2024Mateusz Marciniak

T-Mobile inspiruje do ekologicznej zmiany: oddaj swój stary telefon i dołącz do...

W obliczu obecnych wyzwań ekologicznych każdy z nas stoi przed wyborem: pozostać biernym obserwatorem czy stać się aktywnym uczestnikiem zmian. T-Mobile pokazuje, że droga do zrównoważonego rozwoju wiedzie przez świadome działania...
Czytaj więcej
16.04.2024Adrianna Maron

Przyszłość nadchodzi, wpadnij i Ty! Najlepszą imprezę studencką w Polsce...

Myślisz, że wiesz, co to dobra impreza? Udowodnimy, że ta najlepsza jest jeszcze przed Tobą! Tam, gdzie świetna zabawa, wyjątkowa muzyka i prawdziwe emocje jest też T-Mobile, po to by wspólnie budować najlepsze doświadczenia. Jako...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.