T‑Mobile gotowy na zwiększone obciążenie sieci. Rośnie liczba połączeń i ilość przesyłanych danych

16.03.2020MILENA TKACZYK

W związku z zagrożeniem koronawirusem wielu Polaków postanowiło pozostać w domu – w tej sytuacji możliwość kontaktu z bliskimi oraz kontynuowania aktywności zawodowej stają się szczególnie ważne. Nasza infrastruktura jest gotowa do zapewnienia usług, również w przypadku zwiększonego obciążenia sieci.

Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń – tylko od czwartku, 12 marca, odnotowaliśmy średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w sieci T‑Mobile. Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%. W weekend również zanotowaliśmy wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00).

Zdajemy sobie sprawę, że dla bardzo wielu klientów możliwość komunikacji, swobodnego dostępu do usług telekomunikacyjnych jest obecnie szczególnie ważna. Przewidując, że klienci mogą potrzebować więcej danych niż zwykle, w ostatni piątek, 13 marca, w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays, zaoferowaliśmy klientom 3GB danych w aplikacji Mój T‑Mobile. Również w tym tygodniu przygotowaliśmy dla klientów kolejne darmowe gigabajty, które będzie można aktywować w naszej aplikacji.

Przypominamy również, że sklepy T‑Mobile znajdujące się w wielkopowierzchniowych galeriach handlowych, których dotyczy piątkowa decyzja rządu, pozostaną zamknięte. Otwarte pozostają sklepy uliczne, jednak w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników, w pierwszej kolejności zachęcamy do korzystania z aplikacji Mój T‑Mobile, w której można zrealizować większość operacji na koncie klienta w tym opłacenie faktury, doładowanie konta czy uruchomienie dodatkowych pakietów danych.

 

Infrastruktura T‑Mobile Polska jest przygotowana na zwiększone zapotrzebowanie na usługi, zarówno internetowe, jak i głosowe. Liczba połączeń wzrosła w ostatnich dniach średnio o 50%, a wykorzystanie danych o 20%.

Inne artykuły

24.04.2024Mateusz Marciniak

Doświadczaj #BARDZIEJ z T-Mobile i bądź #BLIŻEJ w Magenta Experience Center

W T-Mobile Polska działamy tak, aby dawać naszym klientom jeszcze więcej najlepszych doświadczeń. Każdego dnia chcemy być #BLIŻEJ nich, aby mogli jeszcze #BARDZIEJ doświadczać mocy Magenty. Dlatego właśnie otworzyliśmy właśnie Magenta...
Czytaj więcej
16.04.2024Adrianna Maron

Przyszłość nadchodzi, wpadnij i Ty! Najlepszą imprezę studencką w Polsce...

Myślisz, że wiesz, co to dobra impreza? Udowodnimy, że ta najlepsza jest jeszcze przed Tobą! Tam, gdzie świetna zabawa, wyjątkowa muzyka i prawdziwe emocje jest też T-Mobile, po to by wspólnie budować najlepsze doświadczenia. Jako...
Czytaj więcej
16.04.2024Mateusz Marciniak

T-Mobile inspiruje do ekologicznej zmiany: oddaj swój stary telefon i dołącz do...

W obliczu obecnych wyzwań ekologicznych każdy z nas stoi przed wyborem: pozostać biernym obserwatorem czy stać się aktywnym uczestnikiem zmian. T-Mobile pokazuje, że droga do zrównoważonego rozwoju wiedzie przez świadome działania...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.