Robert Lewandowski promuje akcję Happy Fridays od T-Mobile

W najnowszej kampanii Robert Lewandowski i T-Mobile zachęcają użytkowników do łapania dodatkowych gigabajtów, dzięki którym mogą nie tylko umilać sobie wrześniowe wieczory seansami filmowymi czy podcastami w dowolnym miejscu i czasie, ale przede wszystkim sięgnąć po solidną dawkę sportowych emocji. Dlaczego? Bow właśnie 4 i 7 września reprezentacja Polski, której sponsorem jest T-Mobile Polska, rozgra dwa wyjazdowe spotkania w Lidze Narodów. Z pakietem darmowych gigabajtów wejście w świat piłkarskich emocji będzie zdecydowanie łatwiejsze.

W najnowszym spocie operatora Robert Lewandowski wykonuje idealne wymierzony strzał w stronę bramki, ale piłka trafia prosto w ręce postaci symbolizującej akcję Happy Fridays - tak jak kolejne pakiety darmowych gigabajtów trafią do rąk klientów operatora.
 


 

To kolejna akcja promocyjna T-Mobile z udziałem nowego ambasadora firmy, Roberta Lewandowskiego. W sierpniu tego roku piłkarz debiutował w kampanii operatora o sieci 5G, której motywem przewodnim była jakość - kluczowa wartość zarówno dla T-Mobile, jak i dla kapitana Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
 

Łap 7 GB w prezencie
Darmowa paczka gigabajtów jest skierowana do klientów indywidualnych, korzystających z abonamentu w T-Mobile (taryfa T i T DATA) oraz użytkowników ofert MIX (taryfa Frii Mix) i na kartę (taryfy Frii, Hot, Nowy Tak Tak lub Happy). Prezent można odebrać w aplikacji "Mój T Mobile" lub wysyłając SMS o treści HF na bezpłatny numer 80800. Opcja ta będzie dostępna wyjątkowo przez cztery dni - od piątku 4 września do poniedziałku 7 września do końca dnia.
 

Wyjątkowe prezenty cieszą miliony klientów

Akcja "Happy Fridays" rozpoczęła się w październiku 2019 i cieszy się nieustającym zainteresowaniem wśród klientów magentowego operatora. Tylko w 2020 roku użytkownicy dokonali blisko 8 mln aktywacji różnorodnych bonusów, wśród których znalazły się m.in. darmowe SMS-y, minuty oraz paczki GB, vouchery na urządzenia, akcesoria, ebooki czy fotokalendarze. Klienci wykorzystali już blisko 50 mln udostępnionych gigabajtów, dzięki którym mogli swobodnie korzystać z internetu mobilnego, co zostało szczególnie docenione podczas pandemii - wówczas, tylko między 13 marca a 1 maja, użytkownicy aktywowali ponad 23 mln darmowych GB.
 

Dodatkowe informacje o akcji "Happy Fridays" można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/happy-fridays.

T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji "Happy Fridays". Tym razem operator proponuje klientom indywidualnym darmową paczkę 7 GB, którą można aktywować w aplikacji przez cztery dni - od 4 do 7 września.

Inne artykuły

16.04.2024Mateusz Marciniak

T-Mobile inspiruje do ekologicznej zmiany: oddaj swój stary telefon i dołącz do...

W obliczu obecnych wyzwań ekologicznych każdy z nas stoi przed wyborem: pozostać biernym obserwatorem czy stać się aktywnym uczestnikiem zmian. T-Mobile pokazuje, że droga do zrównoważonego rozwoju wiedzie przez świadome działania...
Czytaj więcej
16.04.2024Adrianna Maron

Przyszłość nadchodzi, wpadnij i Ty! Najlepszą imprezę studencką w Polsce...

Myślisz, że wiesz, co to dobra impreza? Udowodnimy, że ta najlepsza jest jeszcze przed Tobą! Tam, gdzie świetna zabawa, wyjątkowa muzyka i prawdziwe emocje jest też T-Mobile, po to by wspólnie budować najlepsze doświadczenia. Jako...
Czytaj więcej
8.04.2024Adrianna Maron

Doładuj konto w T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę za 50 zł i zgarnij 20 zł...

Na wiosnę dajemy naszym klientom dodatkowy powód, by zasilić swoje konto doładowaniem. Wprowadzamy specjalną akcję promocyjną dla użytkowników T-Mobile na kartę oraz Heyah na kartę. Doładowując konto za 50 zł, klienci otrzymają...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.