Bez nonsensów w T-Mobile – startuje kampania teaserowa
- Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna
- mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T-Mobile.
Fazę teaserową promują cztery spoty telewizyjne. Wykorzystują motyw komentarzy z portali społecznościowych, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi klienta czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa stylizowany napis „Nonsens”.
Wszystkie filmy można zobaczyć pod tymi adresami:
Kampania będzie obecna w telewizji, nośnikach digital OOH oraz kanałach digital w tym social mediach. Operator przygotował też na potrzeby kampanii specjalną stronę internetową: www.beznonsensow.pl której zawartość będzie się poszerzać wraz z rozwojem kampanii.
Pierwsza faza komunikacji potrwa do 2 kwietnia 2019 r.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VML.
Długie oczekiwanie na infolinii, internet który nie działa jak należy, nowi klienci z ofertami których nie mogą otrzymać stali, trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T-Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, startującej od dziś, 25 marca 2019r.
Inne artykuły
Już 1 milion klientów T-Mobile ma dostęp do magentowego świata doświadczeń w...
Dynamiczny początek roku 2024 – poprawa wszystkich kluczowych wskaźników...
- Osiągnął znaczący wzrost przychodów z usług o 5,8% pomimo negatywnego wpływu kolejnych regulacji stawek MTR;...