System Zarządzania Jakością - informacje o ISO 9001 w T-Mobile Polska
T‑Mobile Polska, które rozpoczęło działalność we wrześniu 1996 roku, zainicjowało wdrażanie systemu zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 w roku 1998. Pierwszym obszarem objętym tym systemem była obsługa Klienta, w którym to zakresie T‑Mobile Polska otrzymało certyfikat ISO 9001 już w grudniu 1998 roku. Od grudnia 2002 r. certyfikacja obejmuje wszystkie procesy w przedsiębiorstwie.
Od 2 marca 2018 r. T‑Mobile Polska może poszczycić się certyfikatem ISO 9001:2015.
Aktualny zakres certyfikacji to:
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych. Prowadzenie Centrów Przetwarzania Danych. Nadzór nad planowaniem, budową i utrzymaniem sieci telefonii komórkowej. Rozwój i zarządzanie produktami, marketing i sprzedaż w sieci własnej”.
Polityka Jakości
T‑Mobile Polska jest częścią Grupy Deutsche Telekom, największego operatora telekomunikacyjnego w Europie. Dzięki temu może korzystać z doświadczeń i rozwiązań wypracowanych na innych rynkach.
T‑Mobile Polska działając na rynku telekomunikacyjnym postrzega satysfakcję Klienta jako klucz do realizacji swoich celów biznesowych i kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi Klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie marki. Takie podejście znalazło odzwierciedlenie w opracowanej na lata 2017-2020 strategii firmy, której podstawą jest skupienie się na pierwszej linii kontaktu z Klientem.
T‑Mobile Polska deklaruje prowadzenie rzetelnego procesu sprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz sprostanie wymaganiom Klientów poprzez kompleksową obsługę o najwyższym poziomie jakości.
Wychodząc naprzeciw wszystkim kontrahentom, T‑Mobile Polska wdrożyło System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015, a założenia Polityki Jakości realizuje w oparciu o poniższe cele:
- doskonalenie i rozwój wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością,
- stałe podnoszenie jakości świadczonych usług poprzez monitorowanie procesów,
- wdrażanie nowych produktów i przystosowanie obecnych do rosnących wymagań rynkowych i technologicznych,
- tworzenie partnerskich relacji ze wszystkimi kontrahentami, w tym z dostawcami,
- dokładną analizę wymagań Klienta i monitorowanie jego zadowolenia,
- ochronę danych powierzanych przez Klientów jako nieodzowny element świadczenia usług,
- stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji personelu,
- działalność zgodną z przepisami prawa.
Zarząd T‑Mobile Polska ustanowił Politykę jakości, która jest podstawą dalszego rozwoju Systemu Zarządzania Jakością w całej Spółce. Zarząd deklaruje, że System Zarządzania Jakością zgodny z PN-EN ISO 9001:2015-10 jest stale doskonalony i efektywnie wykorzystywany, a jego założenia są znane i realizowane w praktyce. Niniejsza Polityka Jakości stanowi zobowiązanie wobec Klientów, jest uaktualniana i zakomunikowana wśród wszystkich pracowników.