Mamy cel, który nas napędza
Od początku działalności T‑Mobile Polska istotny był dla nas sposób prowadzenia biznesu. Wiedzieliśmy, że możemy zbudować silną firmę jedynie dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu dostawców i partnerów biznesowych, jakości usług dostarczanych klientom oraz przychylności otoczenia społecznego.
Odpowiedzialny biznes w T-Mobile
W T-Mobile Polska cele biznesowe przenikają się z celami zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju firmy. Obecnie wszystkie działania z zakresu CR (Corporate Responsibility) prowadzimy w oparciu o Strategię Odpowiedzialnego Biznesu 2020-2025, która wyznacza priorytety naszego działania.
Korzystamy również z założeń strategii Grupy Deutsche Telekom, która przoduje w rozwiązaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Nasze inicjatywy mają podstawy w mapie potrzeb naszych interesariuszy, z którymi prowadzimy otwarty dialog. Staramy się budować z nimi relacje oparte na zasadzie wzajemnego szacunku, uwzględniać ich opinie i oczekiwania w naszej działalności.
Strategia CR T‑Mobile Polska wyznacza trzy główne filary, których podstawą jest:
Filar 1 | Filar 2 | Filar 3 |
---|---|---|
Odpowiedzialni w cyfrowym świecie | Odpowiedzialni społecznie | Odpowiedzialni wobec środowiska |
ODPOWIEDZIALNE ZARZĄDZANIE |