Najlepsza rozrywka z T‑Mobile bez nonsensów!

14226127-P-Kamapania konwergentna wrzesien Sonia + Hardsell_plakaty.jpg

Wraz z rozszerzeniem oferty o platformę Amazon Prime Video, T‑Mobile wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Bez nonsensów”. Tym razem operator skupia się na dostępności i jakości oferowanej rozrywki. W spotach, których główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz, T‑Mobile zwraca uwagę na nonsensy związane z korzystaniem z tradycyjnej telewizji, a w szczególności na brak interesujących treści przy mnogości dostępnych kanałów. Operator mówi stanowcze „nie” takiej sytuacji i w swojej ofercie konwergentnej udostępnia klientom najlepsze treści wideo dostępne już po kilku kliknięciach na smartfonie lub pilocie dekodera.

 

Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, IPLA i ELEVEN SPORTS. Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie za jedyne 69 zł/mies.

W ramach najnowszej kampanii reklamowej do każdej z linii marketingowych zostały przygotowane 45- i 30-sekundowe spoty z udziałem Soni Bohosiewicz.

 

Kampanię wspierają również 15-sekundowe spoty produktowe promujące pakiet rozrywki T‑Mobile, który oglądać można na panoramicznym ekranie Samsunga Galaxy A70 dostępnego za 1 zł.

 

Z najnowszą odsłoną kampanii „Bez nonsensów” będzie można zapoznać się w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także na materiałach POS.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska (Grupa Publicis), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na stronie: https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/rozrywka.

Kto z nas nie zna tego uczucia, kiedy siedząc wygodnie w fotelu i przerzucając kanały w telewizji w oczekiwaniu na ciekawy film, po dłuższej chwili orientuje się, że nie ma tam nic do obejrzenia? No właśnie… A to przecież nonsens! W najnowszej kampanii reklamowej T‑Mobile pokazuje, że najlepsze treści wideo mogą być dostępne na wyciągnięcie ręki i kiedy tylko mamy na to ochotę.

Inne artykuły

16.04.2024Adrianna Maron

Przyszłość nadchodzi, wpadnij i Ty! Najlepszą imprezę studencką w Polsce...

Myślisz, że wiesz, co to dobra impreza? Udowodnimy, że ta najlepsza jest jeszcze przed Tobą! Tam, gdzie świetna zabawa, wyjątkowa muzyka i prawdziwe emocje jest też T-Mobile, po to by wspólnie budować najlepsze doświadczenia. Jako...
Czytaj więcej
16.04.2024Mateusz Marciniak

T-Mobile inspiruje do ekologicznej zmiany: oddaj swój stary telefon i dołącz do...

W obliczu obecnych wyzwań ekologicznych każdy z nas stoi przed wyborem: pozostać biernym obserwatorem czy stać się aktywnym uczestnikiem zmian. T-Mobile pokazuje, że droga do zrównoważonego rozwoju wiedzie przez świadome działania...
Czytaj więcej
8.04.2024Adrianna Maron

Doładuj konto w T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę za 50 zł i zgarnij 20 zł...

Na wiosnę dajemy naszym klientom dodatkowy powód, by zasilić swoje konto doładowaniem. Wprowadzamy specjalną akcję promocyjną dla użytkowników T-Mobile na kartę oraz Heyah na kartę. Doładowując konto za 50 zł, klienci otrzymają...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.