Milena Tkaczyk02.06.2020

Więcej możliwości w nowej aplikacji „Moja Heyah”

Z początkiem czerwca klienci mogą korzystać z nowej aplikacji „Moja Heyah”, która dzięki nowemu designowi i możliwościom stała się bardziej intuicyjna i funkcjonalna. Aplikację warto ściągnąć nie tylko ze względu na nowe opcje – każdy klient, który zaloguje się do „Moja Heyah” w ciągu 7 dni, otrzyma od T-Mobile bezpłatne 10 GB do wykorzystania w ciągu 30 dni.

Nową aplikację Moja Heyah można pobrać od dziś w sklepie Google Play, a w kolejnych dniach będzie dostępna również w App Store. Dlaczego warto po nią sięgnąć? Dzięki niej klienci Heyah mają teraz możliwość nie tylko zarządzać wieloma numerami czy doładowywać konto z poziomu aplikacji za pomocą Google Pay, karty kredytowej lub przelewu online, ale także sprawdzić historię swoich połączeń oraz obniżyć koszty użytkowania, wykupując korzystne pakiety usług. Operator zadbał również o opcję zdalnej pomocy technicznej – aby z niej skorzystać, wystarczy wejść do zakładki „Pomoc”.

Wszyscy klienci, który zalogują się do nowej aplikacji w ciągu 7 dni, otrzymają w prezencie 10 GB dodatkowego internetu. Bonus jest ważny 30 dni.

Obok nowych funkcji T-Mobile zadbał również o wygląd platformy zarządzania kontem. Użytkownicy oferty Heyah w aplikacji zobaczą uzupełnioną o wyraziste, czerwone elementy szatę graficzną. Aplikacja działa zarówno na systemie Android od wersji 5.0, jak i IOS w wersji 11.3 lub wyższej.

 

PODZIEL SIĘ

Polski English
T-Mobile Polska