![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3Ad30d2768-ab08-44c7-9c1f-879fa5ceae9e%2Fmagenta_biznes_16_09_2020_720x480.jpg&w=3840&q=75)
Elastyczna oferta MagentaBIZNES – nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T-Mobile dla firm
Jednym z absurdów jest znaczny spadek prędkości internetu po przekroczeniu określonego limitu danych. Oferta MagentaBIZNES, jako jedyna na rynku, oferuje swoim użytkownikom internet, który nie zwalnia niezależnie od wykorzystanej ilości danych, a z internetu firmy mogą korzystać zarówno w biurze jak i poza nim.
Innym prezentowanym w kampanii benefitem jest możliwości dokupienia urządzenia (telefonu, tabletu, laptopa, routera) w trakcie trwania umowy, jeśli podczas jej zawierania nie dokonano zakupu sprzętu. Dokupienie urządzenia do bieżącej umowy jest możliwe od 7 miesiąca od jej zawarcia.
W MagentaBIZNES przedsiębiorcy mają także możliwość elastycznego zarzadzania kartami SIM w swoich firmach. Opłata za kolejną kartę wynosi 30 zł netto, a gdy karta nie jest używana, opłata ta automatycznie obniża się do kwoty 1 zł netto miesięcznie. Opcja ta włącza się samoczynnie pół roku od zawarcia umowy.
W ramach kampanii promowany jest smartfon Samsung Galaxy S10 Lite, dostępny w ratach miesięcznych 50 zł netto na 36 miesięcy i opłatą na start w wysokości 1 zł (z VAT). Promocyjnie smartfon Samsung Galaxy S10 Lite dostępny będzie również w ratach miesięcznych 75 zł netto na 24 miesiące i opłatą na start również wynoszącą 1zł (z VAT).
W ramach kampanii powstały 60-, 45-, 30- i 15- sekundowe wersje spotu, które emitowane będą w telewizji i internecie.
Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, radio, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Najnowsza kampania T‑Mobile dla firm oparta na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów” promuje elastyczne rozwiązania oferty MagentaBIZNES i odsłania absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych. W kampanii operator zwraca uwagę na to, że potrzeby firm mogą się zmieniać w zależności od sytuacji rynkowej, dlatego też oferta operatorów telekomunikacyjnych powinna elastycznie dopasowywać się do potrzeb przedsiębiorców. Jednym z bohaterów kampanii jest właściciel firmy TRAWNIKSERWIS.PL, Kamil Niewczas, którego usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.
Inne artykuły
![Leć na koniec internetu już za 1 zł dziennie z ofertą od T-Mobile i Red Bull MOBILE](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A76b6585d-7ca6-4d60-8575-6eeeb610050a%2F1266x844.jpg&w=3840&q=75)
Leć na koniec internetu już za 1 zł dziennie z ofertą od T-Mobile i Red Bull...
![Startuje przedsprzedaż biletów dla klientów T-Mobile na nowy festiwal Dawida Podsiadły – „ZORZA wspierana przez T-Mobile”](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A3e488ea3-79e8-4d43-8d0b-47cf2080e27e%2Fzorza-bp-1266x844.png&w=3840&q=75)
Startuje przedsprzedaż biletów dla klientów T-Mobile na nowy festiwal Dawida...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A462163c6-1f12-4a80-80fc-debc69e7175d%2FNewsletter.jpg&w=1080&q=75)