Prosto, wygodnie i bez zobowiązań – Heyah 01 startuje z nową ofertą subskrypcyjną

30.03.2021MILENA TKACZYK

Rynek usług telekomunikacyjnych rozwija się w błyskawicznym tempie, a śledzenie nowinek i różnic między kolejnymi ofertami poszczególnych marek niejedną osobę przyprawia o ból głowy. Tej wiosny solidną porcję świeżego powietrza do świata usług telekomunikacyjnych zdecydowała się dostarczyć Heyah 01.

 

Będzie prosto, wygodnie, bez zobowiązań i… tanecznie. Co to oznacza w praktyce? Heyah 01 oddaje w ręce swoich użytkowników jedną z najbardziej konkurencyjnych i pozbawioną kruczków ofertę na rynku – można ją łatwo aktywować i korzystać z niej bez zobowiązań w prostej, subskrypcyjnej formie. Na te nowości niektórzy, jak choćby robot z kampanii Heyah 01, już intensywnie przebierają nogami, nie mogąc doczekać się korzystania z odświeżonej oferty.

 

Pochwała sprytu i prostoty

Na nowych klientów, którzy zdecydują się sięgnąć po Heyah 01, czeka atrakcyjna niespodzianka – przez pierwszy miesiąc koszt usługi wyniesie jedynie symboliczną złotówkę. Użytkownicy otrzymają w pakiecie nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz paczkę 20 GB na 30 dni. Po okresie promocyjnym koszt usługi wyniesie 19,99 zł na 30 dni, co stanowi obecnie jedną z najkorzystniejszych ofert na polskim rynku.

 

Heyah 01 została stworzona z myślą o tych, którzy cenią w życiu proste i wygodne rozwiązania. Tak też jest w przypadku nowej oferty – wystarczy, że nowy użytkownik:

  1. zamówi kartę na stronie https://sklep.heyah.pl/,
  2. zweryfikuje swoją tożsamość za pośrednictwem banku lub kuriera, który dostarczy kartę,
  3. wybierze sposób dostawy (punkt odbioru Inpost, punkt odbioru DHL lub przesyłka kurierska),
  4. odbierze kartę i w kilka minut będzie mógł korzystać z aktywnej usługi.

Subskrypcja Heyah 01 aktywuje się automatycznie, co oznacza że klienci nie muszą nic instalować, by ją uruchomić. Z kolei aby móc nią łatwo zarządzać, sprawdzać faktury, zmieniać podpiętą kartę płatniczą, etc. wystarczy zainstalować aplikację „Moja Heyah” i tam wprowadzać niezbędne zmiany. Wszystko prosto, wygodnie i bez zobowiązań – ci, którzy „wiedzą, co robić”, z pewnością nie będą długo zastanawiać się nad sięgnięciem po nową ofertę Heyah 01 :)

 

Tanecznym krokiem po nową ofertę

Odświeżonej ofercie Heyah 01 towarzyszy szeroka kampania reklamowa w telewizji oraz w internecie. Obok samej usługi jej głównym bohaterem, od którego trudno oderwać wzrok, jest robot tańczący w rytm energetycznego utworu „Sprężynka” autorstwa legendarnego DJ Hazela. Zarówno robot, jak i Heyah 01 nie mogą nacieszyć się updatem oferty i faktem podzielenia się nią z użytkownikami.

Kampanię reklamową przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R, która jednocześnie przygotowała działania reklamowe w internecie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kampanię sprzedażową w internecie odpowiada agencja Performics. Z kolei materiały BTL przygotowała agencja Digitas.

Więcej szczegółów dotyczących oferty Heyah 01 można znaleźć na stronie https://sklep.heyah.pl/.

By dotrzymać kroku ciągłym zmianom, czasami warto sięgnąć po… taneczny krok. I właśnie z takim dynamicznym zacięciem Heyah 01 startuje dziś z odświeżoną ofertą w formie subskrypcji. Każdy nowy użytkownik, który wybierze Heyah 01 w wiosennej odsłonie, otrzyma 30-dniowy dostęp do nielimitowanych rozmów, SMS-ów, MMS-ów i paczkę aż 20 GB za symboliczną złotówkę.

Inne artykuły

22.11.2024Adrianna Maron

Startuje Black Week w T-Mobile! Łap smartfona nawet o 800 zł taniej

Gdy z okazji Black Week lecą ceny, łap smartfony w T-Mobile! Dla tych, którzy wciąż szukają prezentów na Święta albo po prostu chcą kupić urządzenia w dobrych cenach, mamy atrakcyjne zniżki na najpopularniejsze i najbardziej...
Czytaj więcej
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.