Podwajamy gigabajty na wiosnę – startuje nowa kampania T-Mobile

Wyższe temperatury, dłuższe dni i coraz więcej zieleni wokół napawają dobrą energią. Wiosną chcemy spędzać wolny czas na spacerach i  wycieczkach, tak jak np. bohaterowie naszego najnowszego spotu. Chcemy lepiej poznawać otaczający nas świat, a dziecięca ciekawość mobilizuje niejednego rodzica do sprawdzania tajemnic przyrody. Z pomocą przychodzi im nie tylko szybki internet, ale także wideorozmowa z seniorką rodu, która o kwiatach wie wszystko. I choć nie specjalizujemy się w wiosennych roślinach, to z pewnością w T-Mobile dostarczamy konkurencyjne oferty na smartfony 5G i to z podwojonym pakietem gigabajtów.

 

W każdej z nowych taryf 5G nasi klienci indywidualni znajdą nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz solidne paczki gigabajtów: w przypadku M+ to 25 GB podwojone w wiosennej promocji do 50 GB, w taryfie L+ znajdziemy 100 GB, a w XL+ aż 150 GB. Każda z taryf jest dostępna zarówno w ofercie z urządzeniem, jak i osobno.

 

Nasi nowi klienci i osoby przedłużające umowę w T-Mobile również mogą skorzystać z wiosennych gigabajtów. We wszystkich taryfach M i M+ podwajamy na dwa lata GB dostępne w podstawowym pakiecie. Oznacza to, że w taryfie M przez cały okres umowy klienci będą mogli korzystać z 30 GB, a w taryfie M+ aż z 50 GB. Więcej informacji o taryfach 5G w T‑Mobile można znaleźć pod tym linkiem.

W wiosennej kampanii promowane będą dwa modele smartfonów w najlepszych cenach na rynku z dostępem do siec piątej generacji – Samsung Galaxy A42 5G i Xiaomi Redmi Note 9T 5G.

Co więcej, z okazji wiosny mamy niespodziankę dla naszych indywidualnych klientów abonamentowych taryfy T, którzy zawarli z nami umowę lub aneks po 30 września 2018 r. W aplikacji „Mój T‑Mobile” każdy z nich może podwoić gigabajty dostępne w ramach swojej taryfy. Dodatkowy pakiet internetu ważny będzie na okres obecnego i kolejnego okresu rozliczeniowego.

 

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.

Wiosną wszystko się budzi, również ciekawość! Aby ją szybko zaspokoić i sprawdzić, co w trawie piszczy, warto zajrzeć do naszej wiosennej oferty. Dlaczego? Bo tej wiosny gigabajty w T‑Mobile wyjątkowo rozkwitły, a dokładniej zostały przez nas podwojone. O tej wiosennej ofercie można już dziś dowiedzieć się więcej w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, gdzie wystartowała nasza kampania, promująca nowe taryfy 5G z podwojonymi paczkami gigabajtów na dwa lata.

Inne artykuły

27.11.2024Marta Kosińska, Aleksandra Rogatka-Lipińska

Melody of Europe: usłysz niewidzialną sieć łączącą Europę

  • Zespoły z dziesięciu europejskich spółek grupy Deutsche Telekom, w tym T-Mobile Polska, współpracowały przy projekcie, którego celem było przełożenie zanonimizowanych danych z...
Czytaj więcej
26.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Małgorzata Walewska i Pezet w utworze promującym akcję „Stare telefony działają...

Utwór  „Wszyscy to my” powstał w ramach promocji akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki ”Stare telefony działają cuda”. Operator zachęca w niej do oddania starego, nieużywanego telefonu do recyklingu w jednym ze...
Czytaj więcej
22.11.2024Adrianna Maron

Startuje Black Week w T-Mobile! Łap smartfona nawet o 800 zł taniej

Gdy z okazji Black Week lecą ceny, łap smartfony w T-Mobile! Dla tych, którzy wciąż szukają prezentów na Święta albo po prostu chcą kupić urządzenia w dobrych cenach, mamy atrakcyjne zniżki na najpopularniejsze i najbardziej...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.