Premiera raportu odpowiedzialnego biznesu T-Mobile

Działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu są jednym z siedmiu głównych założeń strategii firmy na lata 2021-2024, które wyznaczają kierunek działania w tym zakresie. Opierają się one na trzech filarach: to wpływ na społeczeństwo, odpowiedzialność cyfrowa oraz dbanie o środowisko. Strategia T‑Mobile jest nierozerwalnie związana z ochroną planety i realizacją odpowiedzialnych celów biznesowych w praktyce. Mowa tutaj przede wszystkim o aktywnościach mających na celu zmniejszenie emisji dwutlenku węgla, oszczędzanie zasobów, a także zwiększenie wydajności wykorzystania energii. Opublikowany raport CR pokazuje wszystkie aspekty działania firmy w tym zakresie i podsumowuje wdrożone w 2020 roku inicjatywy.

Miniony rok był dla wszystkich, również dla T-Mobile, dużym wyzwaniem. Musieliśmy zmierzyć się ze zmianami w życiu społecznym, gospodarczym i rodzinnym. Nowe sposoby pracy i inne formy spędzania wolnego czasu miały ogromny wpływ także na działalność naszej firmy. Naszym celem było zapewnienie klientom nieprzerwanej możliwości komunikacji, aby wesprzeć ich w tych trudnych czasach, ale nie zapomnieliśmy także o naszych pozostałych zobowiązaniach odpowiedzialnej firmy. Wszystkie działania, które podjęliśmy w 2020 roku prowadzą Nas wytyczoną wcześniej drogą firmy napędzanej wyższym celem. – komentuje Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

Struktura raportu opiera się na wspomnianych filarach strategii oraz zawiera kluczowe informacje nt. modelu zarządzania w firmie, działań podejmowanych na rzecz bezpieczeństwa w  Internecie, edukacji dzieci, odpowiedzialności wobec pracowników, wspierania różnorodności, wolontariatu pracowniczego, etyki i compliance oraz zaangażowania  połecznego. Istotnym elementem raportu jest prezentacja działań na rzecz środowiska naturalnego, a także inicjatyw podjętych w czasie walki z pandemią COVID-19.

Misją naszej firmy jest tworzenie środowiska, w którym nowoczesne technologie będą służyć zrównoważonemu rozwojowi. Dlatego działania, które podejmujemy mają być prowadzone w sposób odpowiedzialny. Niezależnie od tego czy mówimy o działaniach mających zatrzymać zmiany klimatu, o tych skupiających się na walce z cyfrowym wykluczeniem czy wspierających różnorodność chcemy stawać się coraz lepsi dla naszych klientów, pracowników i całego otoczenia biznesowego. – podsumowuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Raport został opracowany zgodnie ze światowymi wytycznymi Global Reporting Initiative GRI Standards oraz był poddany weryfikacji zewnętrznej przez niezależną firmę audytorską.

Raport w wersji elektronicznej dostępny jest na stronie https://raport-t-mobile-polska.pl/.

T-Mobile Polska opublikował raport społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma po raz drugi wydała pełne podsumowanie działań podjętych w 2020 roku, które stanowią realizację strategii CR. Z aktywnościami operatora można zapoznać się w raporcie w wersji online.

Inne artykuły

22.11.2024Adrianna Maron

Startuje Black Week w T-Mobile! Łap smartfona nawet o 800 zł taniej

Gdy z okazji Black Week lecą ceny, łap smartfony w T-Mobile! Dla tych, którzy wciąż szukają prezentów na Święta albo po prostu chcą kupić urządzenia w dobrych cenach, mamy atrakcyjne zniżki na najpopularniejsze i najbardziej...
Czytaj więcej
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.