Premiera raportu odpowiedzialnego biznesu T-Mobile

Działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu są jednym z siedmiu głównych założeń strategii firmy na lata 2021-2024, które wyznaczają kierunek działania w tym zakresie. Opierają się one na trzech filarach: to wpływ na społeczeństwo, odpowiedzialność cyfrowa oraz dbanie o środowisko. Strategia T‑Mobile jest nierozerwalnie związana z ochroną planety i realizacją odpowiedzialnych celów biznesowych w praktyce. Mowa tutaj przede wszystkim o aktywnościach mających na celu zmniejszenie emisji dwutlenku węgla, oszczędzanie zasobów, a także zwiększenie wydajności wykorzystania energii. Opublikowany raport CR pokazuje wszystkie aspekty działania firmy w tym zakresie i podsumowuje wdrożone w 2020 roku inicjatywy.

Miniony rok był dla wszystkich, również dla T-Mobile, dużym wyzwaniem. Musieliśmy zmierzyć się ze zmianami w życiu społecznym, gospodarczym i rodzinnym. Nowe sposoby pracy i inne formy spędzania wolnego czasu miały ogromny wpływ także na działalność naszej firmy. Naszym celem było zapewnienie klientom nieprzerwanej możliwości komunikacji, aby wesprzeć ich w tych trudnych czasach, ale nie zapomnieliśmy także o naszych pozostałych zobowiązaniach odpowiedzialnej firmy. Wszystkie działania, które podjęliśmy w 2020 roku prowadzą Nas wytyczoną wcześniej drogą firmy napędzanej wyższym celem. – komentuje Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

Struktura raportu opiera się na wspomnianych filarach strategii oraz zawiera kluczowe informacje nt. modelu zarządzania w firmie, działań podejmowanych na rzecz bezpieczeństwa w  Internecie, edukacji dzieci, odpowiedzialności wobec pracowników, wspierania różnorodności, wolontariatu pracowniczego, etyki i compliance oraz zaangażowania  połecznego. Istotnym elementem raportu jest prezentacja działań na rzecz środowiska naturalnego, a także inicjatyw podjętych w czasie walki z pandemią COVID-19.

Misją naszej firmy jest tworzenie środowiska, w którym nowoczesne technologie będą służyć zrównoważonemu rozwojowi. Dlatego działania, które podejmujemy mają być prowadzone w sposób odpowiedzialny. Niezależnie od tego czy mówimy o działaniach mających zatrzymać zmiany klimatu, o tych skupiających się na walce z cyfrowym wykluczeniem czy wspierających różnorodność chcemy stawać się coraz lepsi dla naszych klientów, pracowników i całego otoczenia biznesowego. – podsumowuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Raport został opracowany zgodnie ze światowymi wytycznymi Global Reporting Initiative GRI Standards oraz był poddany weryfikacji zewnętrznej przez niezależną firmę audytorską.

Raport w wersji elektronicznej dostępny jest na stronie https://raport-t-mobile-polska.pl/.

T-Mobile Polska opublikował raport społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma po raz drugi wydała pełne podsumowanie działań podjętych w 2020 roku, które stanowią realizację strategii CR. Z aktywnościami operatora można zapoznać się w raporcie w wersji online.

Inne artykuły

Ocal jajo w Magenta Moments i zgarnij wyjątkowe nagrody od T-Mobile!
16.03.2025Mateusz Marciniak

Ocal jajo w Magenta Moments i zgarnij wyjątkowe nagrody od T-Mobile!

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych mamy specjalną misję dla klientów T-Mobile. Ich zadaniem jest… ocalenie jaj. O co chodzi? Od 17 marca do 20 kwietnia mogą oni grać w naszą grę zręcznościową, polegającą na łapaniu...
Czytaj więcej
T-Mobile Polska ponownie z nagrodą Ookla dla Najszybszej Sieci Mobilnej w Polsce. Mobilna sieć operatora także najbardziej niezawodna.
11.03.2025Jakub Chajdak

T-Mobile Polska ponownie z nagrodą Ookla dla Najszybszej Sieci Mobilnej w...

Kontynuujemy świetną passę i ponownie zdobyliśmy nagrodę Najszybszej Sieci Mobilnej w Polsce [1], przyznany przez Ookla (Speedtest.net), światowego lidera w dziedzinie pomiarów jakości połączeń internetowych. Nagroda została...
Czytaj więcej
Deutsche Telekom na targach MWC 2025: telefon AI, latająca stacja bazowa i samonaprawiające się sieci
6.03.2025Jakub Chajdak

Deutsche Telekom na targach MWC 2025: telefon AI, latająca stacja bazowa i...

  • Deutsche Telekom prezentuje telefon z asystentem AI
  • Magenta AI dla wszystkich
  • Odporna i oszczędna: wizja autonomicznej sieci przyszłości
  • Zasięg z...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.