Startuje nowa edycja konkursu „Telekom Challenge” na innowacyjne pomysły. Pula nagród to 600 tysięcy euro

20.12.2021Jakub Chajdak

W tym roku wyzwanie konkursowe stanowi XR w środowisku hybrydowym (ang. „XR in hybrid environment”) i odnosi się ono do wykorzystania sieci 5G i technologii rzeczywistości mieszanej w handlu. Uczestnicy skupią się zaś na projektach wprowadzających innowacje w procesie zakupowym konsumentów – uwzględniając przy tym doświadczenia XR zarówno w sklepach, jak i w domu. Rozwiązania w rezultacie mają służyć stworzeniu jeszcze wyższej jakości obsługi klienta.

Zadanie podzielone jest na dwa odrębne obszary, a uczestnicy sami mogą zdecydować, w którym z nich zgłoszą swoją propozycję. Są to:

  • obszar rozwoju rozwiązań – w ramach którego należy stworzyć minimalny opłacalny produkt (MVP) bazujący na innowacyjnych rozwiązaniach XR,
  • obszar koncepcyjno-designerski projektu – w obrębie którego uczestnicy powinni stworzyć konkretną koncepcję lub projekt uwzględniające doświadczenia klientów przyszłości.

 

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 stycznia 2022 roku. Następnie spośród przesłanych propozycji do 20 lutego wyłonionych zostanie 10 projektów, które uczestniczyć będą w dalszej fazie rozwojowej konkursu. Ta potrwa do 22 maja 2022. Ostatnie dni maja to zaś czas, w którym – przy wsparciu ekspertów – projekty szykowane są do prezentacji, Odbędzie się ona 1 czerwca w Bonn przed jury złożonym ze specjalistów i przedstawicieli Deutsche Telekom. Finaliści mogą liczyć na możliwość partnerskiej współpracy z Deutsche Telekom. Konkurs to również szansa na zaprezentowanie swojego rozwiązania w sklepach grupy – zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa pozwala ponadto na poznanie topowych graczy w branży, a dodatkowo skorzystanie z mentoringu w zakresie rozwoju rozwiązań.

Zgarnij nagrodę i rozwiń skrzydła

Całkowita pula nagród wynosi 600 tysięcy euro, z czego autorzy zwycięskiego projektu w obszarze rozwoju rozwiązań mogą liczyć na nagrodę w wysokości 150 tysięcy euro. Nagroda za zajęcie II miejsca to 100 tysięcy euro, a III - 50 tysięcy euro. W przypadku obszaru koncepcyjno-designerskiego są to natomiast analogicznie kwoty 75 tysięcy euro, 50 tysięcy euro oraz 25 tysięcy euro.

Więcej informacji można znaleźć na stronie konkursu: https://telekom-challenge.com.

Czy zakupy mogą być jeszcze bardziej interaktywne i jeszcze precyzyjniej odpowiadać naszym indywidualnym potrzebom? Jak wirtualna rzeczywistość jest w stanie wesprzeć proces przyjaznych zakupów? Trwa właśnie międzynarodowy konkurs „Telekom Challenge” organizowany przez grupę Deutsche Telekom, do której należymy jako T‑Mobile Polska, skupiony właśnie na tych zagadnieniach. Jeszcze do końca stycznia 2022 naukowcy, start-upy, eksperci z obszaru XR, programiści i wszystkie osoby związane z rozwojem technologii mogą zgłaszać swoje projekty i innowacyjne pomysły z zakresu utrzymania i poprawy doświadczeń klientów. Tegoroczna pula nagród wynosi 600 tysięcy euro.

Inne artykuły

3.01.2025Jakub Chajdak

Uwaga, niebezpieczne domeny - komunikat cyberbezpieczeństwa

Security Operations Center T-Mobile Polska zidentyfikował listę nowo powstałych domen, które powiązane są ze złośliwym adresem (IP 193.143.1.67).  Adres ten odpowiada za generowane kampanie phishing z domen rejestrowanych przez grupy...
Czytaj więcej
2.01.2025Adrianna Maron

Nowa oferta na doładowania ze smartfonami w supercenie od T-Mobile

Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, paczka 60 GB w prędkości 5G, usługa „Rok Internetu ekstra”, dzięki której można zyskać nawet 7200 GB ekstra przez rok, telefon za 1 zł na start, a do tego pełna kontrola...
Czytaj więcej
30.12.2024Adrianna Maron

Ruszyła zimowa wyprzedaż w T-Mobile

Myślisz, że sezon na prezenty już minął? Nic bardziej mylnego! W T-Mobile wciąż chcemy zaskakiwać najlepszymi ofertami. Dlatego ruszamy z zimową wyprzedażą, w ramach której dostępne są znane i lubiane smartfony, takie jak: Samsung Galaxy S24...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.