Startuje nowa edycja konkursu „Telekom Challenge” na innowacyjne pomysły. Pula nagród to 600 tysięcy euro

20.12.2021Jakub Chajdak

W tym roku wyzwanie konkursowe stanowi XR w środowisku hybrydowym (ang. „XR in hybrid environment”) i odnosi się ono do wykorzystania sieci 5G i technologii rzeczywistości mieszanej w handlu. Uczestnicy skupią się zaś na projektach wprowadzających innowacje w procesie zakupowym konsumentów – uwzględniając przy tym doświadczenia XR zarówno w sklepach, jak i w domu. Rozwiązania w rezultacie mają służyć stworzeniu jeszcze wyższej jakości obsługi klienta.

Zadanie podzielone jest na dwa odrębne obszary, a uczestnicy sami mogą zdecydować, w którym z nich zgłoszą swoją propozycję. Są to:

  • obszar rozwoju rozwiązań – w ramach którego należy stworzyć minimalny opłacalny produkt (MVP) bazujący na innowacyjnych rozwiązaniach XR,
  • obszar koncepcyjno-designerski projektu – w obrębie którego uczestnicy powinni stworzyć konkretną koncepcję lub projekt uwzględniające doświadczenia klientów przyszłości.

 

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 stycznia 2022 roku. Następnie spośród przesłanych propozycji do 20 lutego wyłonionych zostanie 10 projektów, które uczestniczyć będą w dalszej fazie rozwojowej konkursu. Ta potrwa do 22 maja 2022. Ostatnie dni maja to zaś czas, w którym – przy wsparciu ekspertów – projekty szykowane są do prezentacji, Odbędzie się ona 1 czerwca w Bonn przed jury złożonym ze specjalistów i przedstawicieli Deutsche Telekom. Finaliści mogą liczyć na możliwość partnerskiej współpracy z Deutsche Telekom. Konkurs to również szansa na zaprezentowanie swojego rozwiązania w sklepach grupy – zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa pozwala ponadto na poznanie topowych graczy w branży, a dodatkowo skorzystanie z mentoringu w zakresie rozwoju rozwiązań.

Zgarnij nagrodę i rozwiń skrzydła

Całkowita pula nagród wynosi 600 tysięcy euro, z czego autorzy zwycięskiego projektu w obszarze rozwoju rozwiązań mogą liczyć na nagrodę w wysokości 150 tysięcy euro. Nagroda za zajęcie II miejsca to 100 tysięcy euro, a III - 50 tysięcy euro. W przypadku obszaru koncepcyjno-designerskiego są to natomiast analogicznie kwoty 75 tysięcy euro, 50 tysięcy euro oraz 25 tysięcy euro.

Więcej informacji można znaleźć na stronie konkursu: https://telekom-challenge.com.

Czy zakupy mogą być jeszcze bardziej interaktywne i jeszcze precyzyjniej odpowiadać naszym indywidualnym potrzebom? Jak wirtualna rzeczywistość jest w stanie wesprzeć proces przyjaznych zakupów? Trwa właśnie międzynarodowy konkurs „Telekom Challenge” organizowany przez grupę Deutsche Telekom, do której należymy jako T‑Mobile Polska, skupiony właśnie na tych zagadnieniach. Jeszcze do końca stycznia 2022 naukowcy, start-upy, eksperci z obszaru XR, programiści i wszystkie osoby związane z rozwojem technologii mogą zgłaszać swoje projekty i innowacyjne pomysły z zakresu utrzymania i poprawy doświadczeń klientów. Tegoroczna pula nagród wynosi 600 tysięcy euro.

Inne artykuły

22.11.2024Adrianna Maron

Startuje Black Week w T-Mobile! Łap smartfona nawet o 800 zł taniej

Gdy z okazji Black Week lecą ceny, łap smartfony w T-Mobile! Dla tych, którzy wciąż szukają prezentów na Święta albo po prostu chcą kupić urządzenia w dobrych cenach, mamy atrakcyjne zniżki na najpopularniejsze i najbardziej...
Czytaj więcej
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.