Startuje nowa edycja konkursu „Telekom Challenge” na innowacyjne pomysły. Pula nagród to 600 tysięcy euro

20.12.2021Jakub Chajdak

W tym roku wyzwanie konkursowe stanowi XR w środowisku hybrydowym (ang. „XR in hybrid environment”) i odnosi się ono do wykorzystania sieci 5G i technologii rzeczywistości mieszanej w handlu. Uczestnicy skupią się zaś na projektach wprowadzających innowacje w procesie zakupowym konsumentów – uwzględniając przy tym doświadczenia XR zarówno w sklepach, jak i w domu. Rozwiązania w rezultacie mają służyć stworzeniu jeszcze wyższej jakości obsługi klienta.

Zadanie podzielone jest na dwa odrębne obszary, a uczestnicy sami mogą zdecydować, w którym z nich zgłoszą swoją propozycję. Są to:

  • obszar rozwoju rozwiązań – w ramach którego należy stworzyć minimalny opłacalny produkt (MVP) bazujący na innowacyjnych rozwiązaniach XR,
  • obszar koncepcyjno-designerski projektu – w obrębie którego uczestnicy powinni stworzyć konkretną koncepcję lub projekt uwzględniające doświadczenia klientów przyszłości.

 

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 stycznia 2022 roku. Następnie spośród przesłanych propozycji do 20 lutego wyłonionych zostanie 10 projektów, które uczestniczyć będą w dalszej fazie rozwojowej konkursu. Ta potrwa do 22 maja 2022. Ostatnie dni maja to zaś czas, w którym – przy wsparciu ekspertów – projekty szykowane są do prezentacji, Odbędzie się ona 1 czerwca w Bonn przed jury złożonym ze specjalistów i przedstawicieli Deutsche Telekom. Finaliści mogą liczyć na możliwość partnerskiej współpracy z Deutsche Telekom. Konkurs to również szansa na zaprezentowanie swojego rozwiązania w sklepach grupy – zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa pozwala ponadto na poznanie topowych graczy w branży, a dodatkowo skorzystanie z mentoringu w zakresie rozwoju rozwiązań.

Zgarnij nagrodę i rozwiń skrzydła

Całkowita pula nagród wynosi 600 tysięcy euro, z czego autorzy zwycięskiego projektu w obszarze rozwoju rozwiązań mogą liczyć na nagrodę w wysokości 150 tysięcy euro. Nagroda za zajęcie II miejsca to 100 tysięcy euro, a III - 50 tysięcy euro. W przypadku obszaru koncepcyjno-designerskiego są to natomiast analogicznie kwoty 75 tysięcy euro, 50 tysięcy euro oraz 25 tysięcy euro.

Więcej informacji można znaleźć na stronie konkursu: https://telekom-challenge.com.

Czy zakupy mogą być jeszcze bardziej interaktywne i jeszcze precyzyjniej odpowiadać naszym indywidualnym potrzebom? Jak wirtualna rzeczywistość jest w stanie wesprzeć proces przyjaznych zakupów? Trwa właśnie międzynarodowy konkurs „Telekom Challenge” organizowany przez grupę Deutsche Telekom, do której należymy jako T‑Mobile Polska, skupiony właśnie na tych zagadnieniach. Jeszcze do końca stycznia 2022 naukowcy, start-upy, eksperci z obszaru XR, programiści i wszystkie osoby związane z rozwojem technologii mogą zgłaszać swoje projekty i innowacyjne pomysły z zakresu utrzymania i poprawy doświadczeń klientów. Tegoroczna pula nagród wynosi 600 tysięcy euro.

Inne artykuły

24.04.2024Mateusz Marciniak

Doświadczaj #BARDZIEJ z T-Mobile i bądź #BLIŻEJ w Magenta Experience Center

W T-Mobile Polska działamy tak, aby dawać naszym klientom jeszcze więcej najlepszych doświadczeń. Każdego dnia chcemy być #BLIŻEJ nich, aby mogli jeszcze #BARDZIEJ doświadczać mocy Magenty. Dlatego właśnie otworzyliśmy właśnie Magenta...
Czytaj więcej
16.04.2024Mateusz Marciniak

T-Mobile inspiruje do ekologicznej zmiany: oddaj swój stary telefon i dołącz do...

W obliczu obecnych wyzwań ekologicznych każdy z nas stoi przed wyborem: pozostać biernym obserwatorem czy stać się aktywnym uczestnikiem zmian. T-Mobile pokazuje, że droga do zrównoważonego rozwoju wiedzie przez świadome działania...
Czytaj więcej
16.04.2024Adrianna Maron

Przyszłość nadchodzi, wpadnij i Ty! Najlepszą imprezę studencką w Polsce...

Myślisz, że wiesz, co to dobra impreza? Udowodnimy, że ta najlepsza jest jeszcze przed Tobą! Tam, gdzie świetna zabawa, wyjątkowa muzyka i prawdziwe emocje jest też T-Mobile, po to by wspólnie budować najlepsze doświadczenia. Jako...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.