Wprowadzamy zupełnie nowy serwis do zarządzania kontem w T-Mobile
Klienci znajdą teraz na jednym pulpicie wszystkie numery oraz usługi w T‑Mobile – zarówno swoje, jak i bliskich – i zapłacą za nie jednym kliknięciem. Docelowo nowy „Mój T‑Mobile” zastąpi obecny serwis internetowy i będzie dostępny dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i małych firm. Uruchomiona właśnie pierwsza, podstawowa wersja dotyczy zaś osób posiadających abonament w naszej sieci – w oparciu o ich doświadczenia i oczekiwania serwis będzie rozwijany tak, by ostatecznie objął również pozostałe grupy. Użytkownicy będą mogli przekazać swoje spostrzeżenia w ankiecie, którą znajdą po zalogowaniu się do serwisu.
Technologia to podstawa
Nowy „Mój T‑Mobile” powstał od podstaw. Zaprojektowane i zbudowane od początku zostały wszystkie kluczowe dla klientów procesy i strony – dashboard, podstrona płatności, logowanie, sprawdzanie listy połączeń, kontrola zużycia usług. Intuicyjne ścieżki i zastosowana technologia sprawiają, że nawigowanie po serwisie jest szybkie, płynne i bardziej niezawodne. Sam serwis stworzony jest zaś w technologii RWD, co oznacza, że klienci skorzystają z niego komfortowo nie tylko na komputerach, ale też na urządzeniach mobilnych.
Klienci T‑Mobile, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, już przy pierwszym logowaniu do serwisu mogą poczuć się jak u siebie. Mechanika zarządzania numerami i usługami jest w obu miejscach taka sama, a nowy, uspójniony z aplikacją design pozwala szybko odnaleźć się w serwisie jej użytkownikom. Jest to możliwe, ponieważ zarówno portal, jak i aplikacja mobilna działają w oparciu o jeden fundament funkcjonalny oraz technologiczny. Dzięki temu zaktualizowane informacje są także widoczne na obu platformach natychmiastowo, a użytkownik może płynnie przełączać się między nimi. Z kolei na poziomie designu znajomy dla użytkowników aplikacji będzie w serwisie widżet płatności na start, sposób prezentacji usług na pierwszym ekranie serwisu, danych o zużyciach, a także metoda prezentacji kosztów czy ikony.
Głos klientów jest dla nas ważny
Nowy serwis stanowi element realizacji naszej strategii, zgodnie z którą chcemy pozostawać jak najbliżej naszych klientów. Z tego powodu cały czas wsłuchujemy się w ich głos i szukamy rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Rosnące różnice pomiędzy dotychczasowym portalem a aplikacją mobilną nie sprzyjały intuicyjnej obsłudze obu platform – z tego też względu zdecydowaliśmy się ujednolicić oba narzędzia, tworząc serwis w oparciu o najnowocześniejsze technologie. Chcąc zaś poznać wrażenia klientów z użytkowania nowego „Mój T‑Mobile”, stworzyliśmy dla nich specjalną ankietę, którą znajdą po zalogowaniu się do serwisu.
Serwis dostępny jest dla klientów pod adresem: https://nowymoj.t-mobile.pl. Osoby zainteresowane korzystaniem z dotychczasowej wersji portalu mogą natomiast dalej go odwiedzać – przez najbliższe miesiące obie wersje będą funkcjonować równolegle.
„Wszyscy i wszystko w jednym miejscu” – zgodnie z tą zasadą zaprojektowaliśmy nowy serwis „Mój T‑Mobile” do zarządzania kontem w T‑Mobile, który właśnie ma swoją premierę – w pierwszej, podstawowej wersji dla użytkowników posiadających abonament. Zbudowany z myślą o wygodzie i przyjaznej samoobsłudze portal nawiązuje do najlepszych benchmarków, które kształtują poziom oczekiwań użytkowników pod kątem doświadczeń w serwisach selfcare.
Inne artykuły
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...