T-Mobile pierwszym operatorem w pełni dostępnym dla osób głuchych

T-Mobile od kilku lat aktywnie działa na rzecz wsparcia różnorodności oraz włączenia. Jednym z niezwykle istotnych elementów strategii D&I (ang. Diversity and Inclusion) jest zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

Głusi mogą od początku 2022 roku skorzystać ze wszystkich dostępnych form kontaktu. Korzystając ze strony www.t-mobile.pl/c/migam głusi klienci mogą połączyć się z tłumaczem języka migowego online, który będzie uczestniczył w rozmowie pomiędzy tą osobą, a pracownikiem contact centre T‑Mobile.

W T‑Mobile dążymy do tego, aby klienci byli zawsze w centrum naszych zainteresowań. Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie najlepszych udogodnień dla klientów, udało nam się dziś jako pierwszemu operatorowi w Polsce wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi Głuchych. Wierzę, że znacząco poprawi to komfort obsługi naszych klientów oraz będzie budować ich najlepsze doświadczenia i satysfakcję.mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.

To nie koniec zmian – operator zdecydował się także rozszerzyć dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów do wszystkich salonów sprzedaży, których jest ponad 600 w całej Polsce. W każdym z tych miejsc klient może liczyć na połączenie, które przeprowadzi pracownik danej placówki.

Jesteśmy dumni z podejścia T‑Mobile do zapewniania dostępności w sposób kompleksowy. Współpracujemy od wielu lat i cieszy nas, że dzięki usłudze Tłumacz Migam zapewniamy Głuchym zdalny dostęp do profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowegokomentuje Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org.

T-Mobile, w ramach realizacji strategii D&I oraz projektu „WE LOVE DIVERISTY. Siła różnorodności” prowadzi szereg działań mających na celu edukację pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego), ale także zwiększenie liczby osób z niepełnosprawnościami zatrudnionych w strukturach T‑Mobile.

T‑Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny, wprowadził kompleksową dostępność dla Głuchych. Oznacza to, że już we wszystkich salonach sprzedaży oraz poprzez infolinie klienci mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

Inne artykuły

22.11.2024Adrianna Maron

Startuje Black Week w T-Mobile! Łap smartfona nawet o 800 zł taniej

Gdy z okazji Black Week lecą ceny, łap smartfony w T-Mobile! Dla tych, którzy wciąż szukają prezentów na Święta albo po prostu chcą kupić urządzenia w dobrych cenach, mamy atrakcyjne zniżki na najpopularniejsze i najbardziej...
Czytaj więcej
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.