Każde „teraz” ma znaczenie w miłości – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile
Nie zawsze możemy być blisko siebie, by wspólnie dzielić się emocjami i każdą chwilą, jednak dzięki technologii wciąż jesteśmy w stanie budować więź z osobami, które są dla nas najważniejsze. I choć połączenie wideo czy rozmowa telefoniczna nie zastąpią prawdziwej bliskości, umożliwiają swobodny kontakt, wspólne przeżywanie niezwykłych momentów i okazanie uczuć kiedy tylko chcemy, bez ograniczeń. Właśnie tak postrzegamy rolę rozwiązań technologicznych w T-Mobile, dlatego w najnowszej, walentynkowej odsłonie kampanii „Teraz ma znaczenie” chcemy zachęcić naszych klientów, by korzystając z dostępnych możliwości i narzędzi – pomimo wielu restrykcji, z którymi żyjemy na co dzień – przeżywali jak najwięcej wspólnych chwil z ukochaną czy ukochanym.
W 30-sekundowym spocie, w którym dzielimy się tym przesłaniem, zobaczyć można pary cieszące się trwającym właśnie momentem.
Pozostań jak najbliżej
Kampania reklamowa promuje naszą ofertę abonamentów z nielimitowanymi usługami telekomunikacyjnymi – również w wersji 5G. Dzięki nim pozostawanie w kontakcie z bliskimi staje się dużo łatwiejsze.
Dodatkowo, by podbić walentynkowe emocje i dzielić się ważnymi dla nas momentami z bliskimi, korzystając przy tym z najlepszej technologii 5G, od 1 do 14 lutego (lub do wyczerpania zapasów) przygotowaliśmy w naszych taryfach wyjątkową ofertę na urządzenia marki OPPO. Wybierając smartfon OPPO Reno6, drugi telefon tej marki otrzymujemy 50% taniej.
I tak decydując się na zestaw w taryfie L bez ograniczeń klient otrzymuje dodatkowe 300 zł zniżki taryfowej na pierwszy telefon, a do tego:
- Przy wyborze OPPO Reno6 za drugi telefon OPPO Reno6 zapłacimy 1249 zł zamiast 2499 zł
- Przy wyborze OPPO Reno6 za drugi telefon OPPO Reno5 Lite zapłacimy 699 zł zamiast 1399 zł
Kampanie przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL stworzyła agencja ARC – Grupa Publicis.
Więcej na temat nowych planów taryfowych można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/oferta-nielimitowana.
Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy, czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji – każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy. W T-Mobile chcemy tworzyć rozwiązania, które wspierają naszych klientów w budowaniu bliskości i czerpaniu radości bez ograniczeń. Dlatego ruszamy z nową, walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą także jedyną na rynku ofertę z prawdziwym internetem bez ograniczeń. Dodatkowo przygotowaliśmy również spot produktowy, promujący wyjątkową ofertę na urządzenia marki OPPO. Od teraz decydując się na telefon OPPO Reno 6, drugi taki sam telefon lub OPPO Reno 5 Lite klient kupi za 50% taniej.
Inne artykuły
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...