Walentynki z T-Mobile – wyznaj miłość ukochanej osobie na ekranach cyfrowych w przestrzeni publicznej
Na dzielenie się z bliskimi swoimi uczuciami każda pora jest dobra, bo każde „teraz” ma znaczenie. Walentynki to jednak wyjątkowy czas, kiedy chcemy jeszcze głośniej mówić o naszych uczuciach. Jak wynika z badania Ipsos „Walentynki 2022”, jesteśmy jednym z krajów, w którym najchętniej obchodzi się walentynki – za kilka dni aż 2/3 z nas planuje obchodzić to święto. W tym roku wyznawać miłość będziemy na wiele sposobów – osobiście, prezentem, czy telefonicznie, a dzięki akcji T‑Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" – będzie to możliwe również w przestrzeni publicznej.
Na co dzień dzięki technologiom zbliżamy ludzi bez względu na odległość. Z okazji walentynek postanowiliśmy ułatwić im dodatkowo wyznanie miłości w oryginalny sposób i to w czasie rzeczywistym! Jak to możliwe? Na stronie akcji – https://terazmilosc.ams.com.pl/ – zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które od 12 lutego będą pojawiać się na nośnikach Digital Cityscreen. Po tym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie zaledwie 5-20 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.
Nietypową formę wyznań miłosnych będzie można zobaczyć w przestrzeniach miejskich Warszawy, Krakowa, Poznania oraz Wrocławia. Akcja potrawa do 14 lutego włącznie.
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland, realizacją działań mediowych zajął się Mindshare Polska, zaś wyznania miłosne użytkowników będą wyświetlane na nośnikach AMS Digital.
Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie https://terazmilosc.ams.com.pl/.
Na co dzień łączymy naszych klientów dzięki technologiom, jednak to, co łączy ludzi najbardziej, to… miłość! A tak się składa, że i w tym potrafimy pomóc :) W ramach naszej walentynkowej akcji „Teraz miłość ma znaczenie” każdy może w czasie rzeczywistym opublikować wyznanie miłosne dla ukochanej osoby na ekranach cyfrowych AMS w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.
Inne artykuły
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...