Dostępność usług T-Mobile
14.07.2022Jakub Chajdak
Nasi inżynierowie zidentyfikowali i usunęli przyczyny problemów niezwłocznie, a usługi dotknięte awarią są obecnie uruchamiane ponownie. Wszelkie zakłócenia w dostępnie do usług powinny ustąpić w najbliższym czasie. Jednocześnie zapewniamy, że podstawowe usługi mobilne cały czas działają bez zakłóceń.
Bardzo przepraszamy za wszystkie niedogodności. Nasi konsultanci pozostają do Państwa dyspozycji.
Odnotowaliśmy dziś problemy w działaniu naszych systemów, które mogły spowodować utrudnienia w dostępie do wybranych usług T‑Mobile, aplikacji Mój T‑Mobile, Moja Heyah i eSerwis.
Inne artykuły
26.11.2025Jakub Chajdak
T-Mobile wdrożył rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów przy...

25.11.2025Anna Morawiec
T-Mobile Polska nowym partnerem programu PWCyber

24.11.2025Mateusz Marciniak
Podziel się swoim momentem jak z filmu i zdobądź wyjątkowe nagrody w Magenta...
