Czas spędzony w domu cieszy jeszcze bardziej – startuje kampania promująca ofertę Magenta Dom od T-Mobile
Miewacie czasem chwile, w których wydaje się wam, że w domu tylko można się nudzić? Nic bardziej mylnego! W nowej kampanii T-Mobile przekonuje, że właśnie w domu można doskonale cieszyć się wolnym czasem. W spocie widzimy – znaną już z naszych poprzednich kampanii – Sonię Bohosiewicz, która przechadza się po ulicach i słyszy wesoły śmiech wypływający z domów. Bohaterka zastanawia się, skąd ta radość i wtedy widzimy kilka rodzin, które pełne pozytywnych emocji spędzają wspólnie czas w ich mieszkaniach – oglądają telewizję, kibicują ulubionym drużynom, wcielają się w kierowców formuły 1 i dzielą się tymi wrażeniami z bliskimi. Bo dzięki Magenta Dom czas spędzony w domu cieszy jeszcze bardziej!
W ramach nowej kampanii będzie można obejrzeć trzy wersje spotu – 45- i 30-sekundowe w telewizji oraz 15-sekundowy w kanałach online. Zobaczymy w nich ujęcia z meczu w Eleven Sports z LaLiga Santander, jednych z najpopularniejszych drużyn świata, czyli Realu Madryt i FC Barcelona, bo właśnie z Magenta Dom można oglądać najlepsze mecze.
Pakiet all-inclusive dla domu
Dzięki ofercie Magenta Dom dajemy użytkownikom to, czego najbardziej potrzebują. Dlatego w ramach oferty abonamentowej mają oni do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE oraz internet w smartfonie z prędkością do 30 Mb/s, bez limitu danych do wykorzystania. W skład abonamentu wchodzi także roczny bezpłatny dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń”, dzięki której klienci mogą korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej platformy streamingowej – takiej jak Legimi, Tidal czy HBO Max.
Magenta Dom to także usługa telewizji ze 130 kanałami, w tym tak popularnymi jak m.in. HBO, Disney, Eleven Sports, którą można modyfikować według własnych potrzeb. W ramach oferty klienci otrzymują na rok pakiet L w cenie S, a po okresie promocyjnym sami decydują, z jakiego pakietu TV chcą korzystać, i mogą je zmieniać nawet co miesiąc. Wysoką jakość rozrywki zapewnia internet światłowodowy dla domu w prędkości do 300 Mb/s. Ten magentowy pakiet all-inclusive można mieć w atrakcyjnej cenie od 95 zł/mies.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy także kampania w social mediach, punktach sprzedaży i OOH. Za koncepcję kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Szczegóły na temat oferty Magenta Dom są dostępne na stronie https://www.t-mobile.pl/c/magenta-dom/oferta.
Wspólne spędzanie wolnego czasu w domu, bez względu na porę dnia, może być pełne radości. I może jeszcze bardziej cieszyć wszystkich domowników, bo dzięki ofercie Magenta Dom od T-Mobile każdy znajdzie tutaj coś dla siebie: internet światłowodowy, nielimitowany Internet w smartfonie i telewizję. A już w czwartek, 18 sierpnia startujemy z nową kampanią promująca tę ofertę – w spotach będzie można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie.