T-Mobile rozpoczyna współpracę z agencją PZL

W wyniku przetargu przeprowadzonego w drugiej połowie roku 2022 firma T-Mobile wybrała nową agencję reklamową. Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych.
 
Agencja PZL istnieje od 1999 r., obsługując w tym czasie największe marki na polskim rynku. We współpracy z klientami odpowiada za opracowywanie długofalowych strategii dla marek, ich strategii komunikacji oraz jest autorem wielu platform kreatywnych, m. in. dla marek takich jak Żubr, Żabka, Alior Bank, Olej Kujawski i wiele innych. 
 

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.

Inne artykuły

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.