![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A96ae4204-16bc-41fe-b324-f85e4ae275a2%2Fzdjecie-okladkowe71.jpg&w=3840&q=75)
Deutsche Telekom najcenniejszą marką w Europie
Według najnowszego raportu Brand Finance Global 500 Grupa Deutsche Telekom, w porównaniu z wcześniejszym badaniem, poprawiła wszystkie swoje wyniki i debiutuje na pierwszym miejscu wśród marek w Europie. Co więcej, zdobyła 11. miejsce w zestawieniu globalnym, notując tym samym awans aż o sześć miejsc. Badanie potwierdza również drugie miejsce firmy wśród światowych operatorów telekomunikacyjnych – za Verizonem i znacznie przed AT&T oraz Orange. Telekom pozostaje więc z dużą przewagą marką numer jeden w Europie. Najbardziej wartościową marką na świecie jest Amazon, za nim znajduje się Apple, Google i Microsoft.
Fakt, że udało nam się zostać najsilniejszą marką w Europie, jest ogromnym sukcesem Grupy i sprawia mi szczególną radość – mówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom. Silna marka oznacza silną firmę. Zwiększa ona atrakcyjność dla partnerów biznesowych i inwestorów. Pozytywny wzrost marki jest również wyrazem zaufania, jakim klienci i społeczeństwo darzą Deutsche Telekom.
Brand Finance każdego roku przeprowadza badanie, na podstawie którego określa wartość globalnych marek, a także analizuje czynniki, które wpływają na określoną pozycję w rankingu. Brytyjska firma doradcza, podobnie jak w ubiegłym roku, znaczny wzrost wartości marki Deutsche Telekom przypisuje pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu. Wynika to przede wszystkim z pozytywnego przebiegu działalności i wysokiego wzrostu liczby klientów, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Ponadto Grupa stale poprawia swoje wyniki dzięki ciągłym inwestycjom w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. Co więcej, jednolita strategia marki parasolowej na poziomie międzynarodowym umożliwia Deutsche Telekom dalsze umacnianie swojej marki wśród kolejnych grup klientów. Dobrym przykładem czerpania korzyści z globalnej efektywności są Stany Zjednoczone, gdzie T-Mobile przeszło już drogę od marki aspirującej do uznanego lidera rynku, którym jest od dawna w Niemczech i niektórych krajach europejskich. Na poziomie globalnym, reputacja marki i rekomendacje klientów nadal rosły. Zdaniem ekspertów, te czynniki i związany z nimi wysoki poziom zadowolenia klientów nadały marce dodatkowego rozpędu.
Więcej informacji o raporcie Brand Finance Global 500 można znaleźć na stronie https://brandfinance.com/.
Najcenniejsza marka w Europie, drugie miejsce wśród światowych operatorów telekomunikacyjnych i jedenaste miejsce w rankingu ogólnym – tak można podsumować wynik Grupy Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, w opublikowanym właśnie raporcie Brand Finance Global 500. Co więcej, kolejny rok z rzędu Grupa DT poprawiła też wartość marki – obecnie wynosi ona 62,9 mld USD i jest wyższa o 5 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Od 2020 roku wartość marki wzrosła aż o 58 procent.
Inne artykuły
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A2a384956-ecfa-4758-9181-2f945bc006da%2Ftechnologia%2520w%2520sluzbie%2520spolecznosci%2520okladka.jpg&w=3840&q=75)
T-Mobile dostarcza rozwiązanie, które zadba o bezpieczeństwo mieszkańców...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3Afd7da8ab-0638-4b4c-b5c9-d19de2d6b89b%2Fmagenta-kolor-fair-play-1000x570.png&w=2048&q=75)
Co łączy francuskiego barona z XIX wieku, współczesny tenis i międzynarodowy...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A67f5ee18-9f61-47ce-8d0d-ed71f93ec692%2FPR_1266x844.png&w=3840&q=75)
Najszyyybszą sieć mobilną w Polsce mamy i się nią dzielimy! Odbierz prezenty od...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A462163c6-1f12-4a80-80fc-debc69e7175d%2FNewsletter.jpg&w=1080&q=75)