T-Mobile partnerem studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Przedsiębiorstwa i organizacje publiczne, urzędy i szkoły – niemal każdy podmiot korzysta dziś z wciąż poszerzającego się spektrum możliwości, jakie tworzy wirtualna przestrzeń. Dzięki temu z mnogości dostępnych opcji czerpią również indywidualni użytkownicy internetu. Abyśmy mogli jednak poczuć się bezpiecznie online, nieodzowni są specjaliści troszczący się o ochronę rozmaitych zasobów. Tym samym rola ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa nieustannie rośnie, a osób wysoko wykwalifikowanych w tej dziedzinie poszukuje coraz więcej firm i instytucji publicznych – na jednego kandydata czeka już ok. 7 interesujących ofert pracy3.

W T‑Mobile każdego dnia dbamy o ochronę naszej sieci i oferujemy usługi bezpieczeństwa klientom biznesowym oraz indywidualnym. Zgromadzone przez lata doświadczenie sprawia, że możemy zaproponować szeroką i skuteczną ochronę wielu podmiotom. Jednak specjalistów na rynku wciąż brakuje – i jako firma chcemy przyczynić się do stworzenia możliwości ich kształcenia, aby sieć stała się bezpieczniejszym miejscem. Z tego powodu zostaliśmy partnerem studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem, których absolwenci wzmocnią struktury wielu firm i instytucji publicznych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa technologicznego.

Ochrona na każdym poziomie

Uczestniczki i uczestnicy studiów w Akademii Leona Koźmińskiego zdobędą wiedzę z wybranych aspektów cyberbezpieczeństwa, poznają zasady funkcjonowania krajowego i europejskiego systemu cyberbezpieczeństwa, a także metody tworzenia i wdrażania strategii i architektury w organizacjach w tym obszarze. Dodatkowo zgłębią techniki używane przez hakerów, wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji do wspierania bezpieczeństwa czy zasady tworzenia i zarządzania zespołami CERT/CSIRT/SOC.

Bezpieczeństwo jest ważne

Jako T‑Mobile mamy wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług teleinformatycznych oraz dbaniu o bezpieczeństwo naszych klientów i infrastruktury. Z tego powodu w naszym zespole znajdują się najwyższej klasy specjaliści z zakresu cyberbezpieczeństwa, którzy w ramach CERT T‑Mobile oraz Security Operations Center w trybie 24/7/365 chronią dane klientów oraz partnerów firmy. Bezpieczeństwo technologiczne jest dla nas niezwykle ważne, dlatego podejmując współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego, chcemy dzielić się swoim doświadczeniem i brać udział w szkoleniu przyszłych ekspertów.

 

1https://www.rp.pl/biznes/art37728661-cyberataki-polska-liczba-cele

2https://cyberdefence24.pl/cyberbezpieczenstwo/co-trzecia-firma-ze-wzrostem-liczby-cyberatakow-rosnie-poczucie-zagrozenia

3https://hrk.pl/pl/baza-wiedzy/artykuly-eksperckie/na-rynku-brakuje-specjalistow-od-cyberbezpieczenstwa

Przeszło 100-procentowy wzrost liczby ataków na instytucje publiczne w ciągu kilku miesięcy – tak prezentują się dane dotyczące cyberbezpieczeństwa w Polsce w 2022 roku1. Więcej incydentów w sieci odnotowała także co trzecia firma działająca nad Wisłą2. Internet, który każdego dnia oferuje nam coraz bardziej rozbudowane możliwości, z każdym rokiem przyciąga również kolejnych oszustów. Dlatego zapotrzebowanie na specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa dynamicznie rośnie. Jako T‑Mobile zostaliśmy partnerem studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, które pomogą wykształcić nowych ekspertów w tym obszarze.

Inne artykuły

19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej
14.11.2024Jakub Chajdak

Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...

W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
  • Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
  • Zwiększył przychody i...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.