Z zasięgiem T-Mobile nigdy nie jesteś w lesie. Rusza nowa kampania promująca 4800 GB ekstra przez rok w T-Mobile na kartę.

14.06.2023Milena Tkaczyk
Dobrze być przygotowanym na każdą okoliczność i mieć przy sobie zapas gigabajtów, by nie czuć się, jak w przysłowiowym lesie. W najnowszej kampanii, promującej ofertę na kartę, T-Mobile udowadnia, że wybierając usługi doskonałej jakości, nawet z dala od cywilizacji, można korzystać z dobrodziejstw technologii i internetu z ekstra gigabajtami.

Gdy podczas wakacyjnego wypadu z paczką znajomych nie wszystko idzie zgodnie z planem, dobrze mieć pod ręką solidny zapas gigabajtów. Tak, by nie być w lesie, nawet będąc w lesie – o czym przekonują się bohaterowie najnowszego spotu magentowego operatora, dla których ratunkiem przed spaniem pod gołym niebem okazuje się technologia, a dokładniej – starter z możliwością włączenia 4800 GB (12x400 GB) ekstra przez rok, przy wyborze oferty cyklicznej za 45 zł, która odnawia się co 30 dni. A to wszystko z zasięgiem T-Mobile, który umożliwia im szybkie znalezienie noclegu.

Nawet 4800 GB ekstra przez rok w T-Mobile na kartę

Jak zdobyć tak dużą paczkę gigabajtów? W T-Mobile to proste! Wystarczy włączyć ofertę cykliczną „GO! L” za 45 zł, a następnie w aplikacji „Mój T-Mobile” aktywować „Rok Internetu”. Włączając ofertę „Rok Internetu”, klient T-Mobile na kartę może otrzymać nawet 12 pakietów po 400 GB każdy: pierwszy od razu po aktywacji promocji, a kolejne 11 pakietów (każdy po 400 GB) w dniu odnowienia oferty „GO! L”, dzięki czemu w ciągu 365 dni może się cieszyć aż 4800 GB z zasięgiem T-Mobile!

Co ważne, w ramach oferty ”GO! L” użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, 30 GB i dodatkowe 30 GB po doładowaniu konta za 45 zł, z których może korzystać przez 30 dni. Dodatkowo zyskuje dostęp do technologii 5G.

Działamy z kampanią!

Kampania, która właśnie wystartowała, obecna będzie nie tylko w telewizji, ale również na nośnikach zewnętrznych OOH i DOOH, na stronie www, social mediach oraz w punktach sprzedaży. Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

Więcej informacji o ofercie znaleźć można znaleźć na tej stronie.

Inne artykuły

3.01.2025Jakub Chajdak

Uwaga, niebezpieczne domeny - komunikat cyberbezpieczeństwa

Security Operations Center T-Mobile Polska zidentyfikował listę nowo powstałych domen, które powiązane są ze złośliwym adresem (IP 193.143.1.67).  Adres ten odpowiada za generowane kampanie phishing z domen rejestrowanych przez grupy...
Czytaj więcej
2.01.2025Adrianna Maron

Nowa oferta na doładowania ze smartfonami w supercenie od T-Mobile

Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, paczka 60 GB w prędkości 5G, usługa „Rok Internetu ekstra”, dzięki której można zyskać nawet 7200 GB ekstra przez rok, telefon za 1 zł na start, a do tego pełna kontrola...
Czytaj więcej
30.12.2024Adrianna Maron

Ruszyła zimowa wyprzedaż w T-Mobile

Myślisz, że sezon na prezenty już minął? Nic bardziej mylnego! W T-Mobile wciąż chcemy zaskakiwać najlepszymi ofertami. Dlatego ruszamy z zimową wyprzedażą, w ramach której dostępne są znane i lubiane smartfony, takie jak: Samsung Galaxy S24...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.