T-Mobile wprowadza potwierdzanie tożsamości z mojeID

12.08.2020Milena Tkaczyk

Dzięki współpracy T-Mobile i KIR usługa mojeID, umożliwiająca weryfikację tożsamości w sposób całkowicie zdalny, została wdrożona w branży telekomunikacyjnej. To kolejny sektor – po energetycznym, medycznym i ubezpieczeniowym – który dostrzega, jak istotna jest cyfrowa identyfikacja klientów. Pomaga ona m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy.

Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu tego roku firma uruchomiła subskrypcyjną wersję oferty – Heyah 01, oferując klientom korzystanie z usług co drugi miesiąc za darmo. To jedyne takie rozwiązanie w Polsce. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 to jeszcze większa wygoda dla klientów. Pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym Heyah i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM, np. w paczkomacie.

 

 

  • Wygoda i bezpieczeństwo to elementy, na które kładziemy największy nacisk przy tworzeniu usług dla klientów T‑Mobile. Nie inaczej jest w przypadku innowacyjnych usług zewnętrznych podmiotów, którym stale i z uwagą się przyglądamy. Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań

    – podkreślił Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Dostarczana przez KIR usługa pozwala na zdalną weryfikację tożsamości, umożliwiając klientom szybki i wygodny sposób identyfikowania się na stronach dostawców usług. mojeID jest jedynym w Polsce komercyjnym rozwiązaniem, które spełnia unijne kryteria prawne dla narzędzi weryfikacji tożsamości, dlatego może być stosowana w sektorze prywatnym i publicznym.

  • Dzięki współpracy KIR i T-Mobile, teraz także klienci branży telekomunikacyjnej będą mogli skorzystać z wygody zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID. To rozwiązanie eliminuje konieczność wizyty w salonie czy kontaktu z kurierem, przy zachowaniu wymogów „Ustawy Prawo Telekomunikacyjne”. Ostatnie miesiące pokazały jak ważna – i dla klientów i dla usługodawców – jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Pionierskie w sektorze wdrożenie, zrealizowane przez T-Mobile, z pewnością okaże się znaczącym ułatwieniem dla klientów

    – mówi Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.

T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, udostępnił użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej. Dzięki niej zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 jest jeszcze prostszy i wygodniejszy.

Inne artykuły

8.05.2024Adrianna Maron

Wybierz abonament bez limitów w T-Mobile i złap atrakcyjne promocje

Na krótsze i dłuższe wycieczki albo na prezent – nowy smartfon sprawdzi się w każdej sytuacji! Wystartowała promocja w T-Mobile, która umożliwi klientom zakup smartfona Motorola Moto G54 5G Power Edition nawet 300 zł...
Czytaj więcej
7.05.2024Mateusz Marciniak

Maj pełen wrażeń z Magenta Moments

Zza okien przebija do nas coraz więcej słonecznych promieni, które dodają energii do działania. W T-Mobile zaś nigdy nie brakuje nam energii i pomysłów na to, jakie doświadczenia przygotować dla naszych klientów, aby...
Czytaj więcej
6.05.2024Adrianna Maron

To, co dobre niech trwa jak najdłużej! Przedłużamy dostęp do sieci 5G Bardziej...

W T-Mobile nie zwalniamy tempa! Nasze 5G Bardziej obejmuje swoim zasięgiem już ponad ¼ wszystkich mieszkańców Polski, a dzięki kolejnym stacjom bazowym, już wkrótce wynik ten będzie jeszcze lepszy. Dlatego przedłużamy do...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.