Usługa potwierdzenia tożsamości mojeID dla klientów Heyah 01 poszerza się o kolejne banki

16.06.2021KONRAD MRÓZ

Cyfrowa identyfikacja pomaga m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. Dla użytkowników Heyah 01 przekłada się to na komfortowe korzystanie z usługi subskrypcyjnej od samego jej początku, czyli zamówienia oferty. Potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym Heyah 01 oznacza bowiem wygodniejszy sposób odbioru karty SIM, np. w paczkomacie. Sam model subskrypcyjny to z kolei m.in. łatwiejsze płatności.

Aktualna lista banków w usłudze mojeID, służących do weryfikacji tożsamości, zawiera już 9 pozycji: PKO BP, PKO S.A., Inteligo, ING, GET IN Bank, mBank, Banki Spółdzielcze Grupa BPS, BOŚ Bank oraz BNP Paribas. Wszyscy ich klienci mogą teraz zamówić ofertę Heyah 01 w najwygodniejszy z możliwych sposobów.

Od zeszłego roku klienci oferty subskrypcyjnej Heyah 01 jako pierwsi na rynku telekomunikacyjnym mogli zakupić ją, weryfikując swoją tożsamość w bezpieczny sposób online poprzez bank, bez konieczności wychodzenia z domu. Teraz usługa mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej poszerza listę dostępnych podmiotów umożliwiających zdalne potwierdzenie danych o Bank BNP Paribas i Bank Ochrony Środowiska, dzięki czemu skorzysta z niej jeszcze więcej osób.

Inne artykuły

19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej
14.11.2024Jakub Chajdak

Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...

W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
  • Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
  • Zwiększył przychody i...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.